A
Anoniem
Guest
Hoi meiden ,
Ons meisje is ziek.
Ze heeft een loopneus , haar oogjes zijn wat rood en staan heel fleuw.
Ze is ook erg hangerig.
Gisteren bij de hap geweest en die heeft een kuurtje voorgeschreven.
Ook omdat ze het een beetje benauwd heeft en een beginnende oorontsteking heeft aan beide kanten.
Ze was al wel 2 weken aan het snotteren en de arts vond dat als het een virale infectie was dat het al weg had moeten zijn , maar dat was het net dus het is een bacteriele infectie.
Het gaat nu al wel een beetje beter alleen 's avonds wordt ze hangerig en heeft ze wat verhoging en overdag slaapt ze veel.
Dat is alleen maar goed.
Ik breng ze morgen naar mijn ouders toe i.p.v. naar de opvang.
Dan kan ze een beetje uitzieken.
Ze zou morgen ook naar het consultatiebureau moeten i.v.m. de 14 maanden check up en de inentingen , maar die moet ik verzetten van de arts , want ze mag de inentingen momenteel niet hebben met de kuur.
Dan wordt het alleen maar erger.
Dus dan maar even niet.
Groetjes jessica
Ons meisje is ziek.
Ze heeft een loopneus , haar oogjes zijn wat rood en staan heel fleuw.
Ze is ook erg hangerig.
Gisteren bij de hap geweest en die heeft een kuurtje voorgeschreven.
Ook omdat ze het een beetje benauwd heeft en een beginnende oorontsteking heeft aan beide kanten.
Ze was al wel 2 weken aan het snotteren en de arts vond dat als het een virale infectie was dat het al weg had moeten zijn , maar dat was het net dus het is een bacteriele infectie.
Het gaat nu al wel een beetje beter alleen 's avonds wordt ze hangerig en heeft ze wat verhoging en overdag slaapt ze veel.
Dat is alleen maar goed.
Ik breng ze morgen naar mijn ouders toe i.p.v. naar de opvang.
Dan kan ze een beetje uitzieken.
Ze zou morgen ook naar het consultatiebureau moeten i.v.m. de 14 maanden check up en de inentingen , maar die moet ik verzetten van de arts , want ze mag de inentingen momenteel niet hebben met de kuur.
Dan wordt het alleen maar erger.
Dus dan maar even niet.
Groetjes jessica