Ons meisje kan zich omrollen!

Hallo allemaal,
Ik ben supertrots, ons meisje kan zich omrollen. Vandaag lukte het haar eindelijk zelf!
Vanmorgen op het speelkleed, gebeurde het zomaar van de rug naar de buik.
En vanmiddag toen ik even snel een spuugdoekje ging pakken lag ze in de box ook ineens op haar buik.
En trots kijken en ik maar roepen goed zo, goed zo!!
Gaaf he. Mijn dag kan niet meer stuk en ik ben supertrots!!
Groetjes Bloem 25

Geweldig zeg dat je meisje dat kan.
Zo ziet de wereld er ineens een stuk anders uit.
Wees er maar zeker trots op.

Waar gaan jullie heen op vakantie?

Liefs wen

We gaan lekker naar Zuid-Frankrijk. Genieten van de zon.
Heerlijk heb ik nu al zin in..........
vandaar dus ook die slippers.........
hiihihihihi

Groetjes Bloem 25

Zo leuk en knap he.
Bijzonder om te zien dat ze steeds meer kunne.
Isabel was erg snel met omrollen (4 maanden) maar ze kon niet terug hoor.
Door de operatie is alles weer veranderd en kan ze het nu dus niet meer, maar dit zal snel weer komen hoop ik.
Liefs Sharon

Dat is inderdaad wel snel. Ik dacht even dat Yara ook heel snel zou zijn maar toen hield ze in. Het waren meer toeval treffers.
Hopelijk pakt Isabel het weer snel op. En rolt ze snel weer van rug naar buik en terug.
Wel knap hoor dat ze daar zo vaardig in was wetende dat het niet makkelijk moet zijn geweest met haar armpje.

Liefs Bloem 25

Hoi,
Ik las dat het jou op de MSN site ook niet meer lukte. Ik ben  terug omdat ik gewoon gezellig wil  kletsen over wat mijn dochter al wel/niet kan en waar ik tegen aan loop.
Ik ben op het moment zelfs aan het twijfelen of ik hier nog wel wil blijven.
Ik vind de sfeer door al dat MSN gedoe behoorlijk bekoeld (en dan doel ik niet alleen op mijn eigen ervaring maar ook andere discussies die hier een paar weken terug zijn gevoerd).
Ik denk dat ik me voorlopig lekker ga bezig houden met andere zaken (genieten van het mooie weer en mijn dochter die net wakker is geworden en gezellig ligt te brabbelen in haar bed, mmmmmmmmmmm smelt).

Groetjes Bloem 25
P.S.Die vakantie dat duurt nog wel even.

Terug
Bovenaan