A
Anoniem
Guest
Hoera!! Ook ons meissie is geboren. Ze heet Femke en woog bij d'r geboorte 3115 gram. Alles is heel vlot maar wel heftig gegaan. Met 5 uurtjes was ze er. Gelukkig alles goed gegaan en konden we al snel uit het ziekenhuis naar huis. Op dit moment geniet ik nog met volle tuigen van m'n kraamtijd. Zoals sommige weten heb ik met m'n zoontje geen kraamtijd gehad omdat ik hem voor bijna 4 weken in het ziekenhuis moest achter laten (hij was te vroeg geboren). Nu heb ik m'n meissie mee naar huis kunnen nemen (gezond en wel na een zwangerschap van 38 wkn en 3 dgn) en geniet van een kraamtijd met een fantastische kraamverzorgster!! Geweldig gewoon!!
Het is ook een schat van een meissie en is (tot nu toe) nog heel een heel tevreden meissie.
Ben helemaal in de wolken!!!
Voor alle meiden die nog gaan bevallen Succes!! en voor de meiden die hun trots al in de armen hebben mogen sluiten Genietse!!
Veel liefsMams79
Het is ook een schat van een meissie en is (tot nu toe) nog heel een heel tevreden meissie.
Ben helemaal in de wolken!!!
Voor alle meiden die nog gaan bevallen Succes!! en voor de meiden die hun trots al in de armen hebben mogen sluiten Genietse!!
Veel liefsMams79