ons mooie meisje Ylana is geboren

Hallo,

Ik schreef niet veel mee op dit forum,wel veel meegelezen,maar wil iedereen toch laten weten dat ik ben bevallen op 2 januari om 13.40 uur van ons ongelooflijk mooie meisje Ylana.Ylana weegt 3750 gr en is 52cm lang.

De bevalling is ingeleid ivm hoge bloeddruk en weinig vruchtwater.

Omdat dit ons 9de kindje is en de bevalling razendsnel gaat en ik alleen ongelooflijke rugweeen heb hebben we in overleg met het ziekenhuis besloten om pijnbestrijding te gebruiken.

Het was een soort morfine wat via een infuus mijn lichaam in ging,ik alleen kon hem bedienen door een simpele druk op de knop.Ik heb zeker geen pijnloze bevalling gegad,maar het haalde wel de scherpste kantjes ervan af,ik kan het iedereen   aanraden!

Succes voor iedereen die nog moet bevallen en diegeen die ook inmiddels zijn bevallen geniet ervan meiden!!!!!!

liefs Caro

Hey die Caro,

Ik dacht al waar is ze toch gebleven maar nu snap ik het haha!!!
Gefeliciteerd met jullie dochertje geniet er maar lekker van!!!
En een hele fijne kraamtijd hé meis!!!

Liefs Sandy bijna 39wk

Hoi Caro,

van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooie naam...
Ik heb geen idee of je het leest maar ben wel benieuwd of de verdoving remifentanil was (vraag me niet of ik het goed schrijf), dat gebruiken ze hier in het ziekenhuis... Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, maar goed, dat komt misschien vanzelf wel...
Geniet van jullie kleintje!

groetjes Natasja

Hallo meiden,

Dankjullie wel!We genieten volop van ons meisje,de kraamtijd zit er alweer op,heb er van genoten!

Ook kijk ik erg prettig terug als ik aan de bevalling denk,dit was mijn 9de bevalling,maar tevens mijn mooiste.Ik zou het zeker weten weer op dezlfde manier doen,heb er absoluut geen spijt van.

Hoe het middel heet weet ik eerlijk gezegt niet,ik weet dat het in een test fase is en mij is het zeker goed bevallen.

Ik moest bij iedere wee die ik voelde aankomen drukken op een knopje,het middel werd via een infuus in mijn lichaam gebracht en was aan t eind van de wee ook weer uit mijn lichaam verdwenen.De baby krijgt er absoluut niets van mee.

Ik zou t iedereen aanraden echt waar,ik vind dat je echt niet geheel pijnloos hoeft te bevallen,maar zo veel pijn als sommige van ons hebben vind ik ook niet nodig.Bij mijn vorige bevallingen raakte ik helemaal in paniek van de pijn en wist niet waar ik t zoeken moest,maar nu was het te doen,ik was rustig had zelf de controle,echt heerlijk!

@duits meisje   De pijn waar je het over hebt die heb je bij je liezen?Dat heb ik nl ook gehad,de baby rust dan op een zenuw ofzo zeiden ze tegen me en daarom heb je daar last/pijn.Ik kon soms niet eens meer normaal lopen ,zo zeer deed het en als ik dan weer een tijdje aan t wandelen was wilde t wel weer.

liefs Caro

Terug
Bovenaan