Ons mooiste kerst kado "Jayden geboren"

A

Anoniem

Guest
Wie had het ooit verwacht met kerst toch mama te worden.(19 dec uitgerekent) Alles ging heel snel.
Op 24 dec om  24.00 kreeg ik mijn eerst wee en dacht nog dat ik alleen buik krampen had.
Maar al gelijk had ik weeen om de 5a6 min niet echt pijnlijk maar wel echte weeen.
Om 4 uur s'nacht hebben we het ziekenhuis gebeld en mochten we komen.
Toen we daar aan kwamen had ik al 3 a 4 cm ontsluiting alles ging hel snel om 11.00 had ik volledig ontsluiting  mocht ik persen. Om11.58 is onze zoon Jayden geboren.
Helemaal gezond alleen bij mij ing het helmaal fout. mijn placenta liet niet los en kreeg hele zware bloedingen. Ik dacht wat wordt het hier toch druk op de kamer maar ik had zelf eerst niks in de gaten. Toen ik een zuurstof masker op kreeg en de paniek zag wist ik dat het niet goed was. Gelukiig kregen ze mij weer stabiel maar ik had 1 1/2 liter bloed verloren. En moets ik in het ziekenhuis blijven.
Gelukkig ben ik weer lekker thuis en doet Jayden het super goed.

Groetjes Lil

Hai,
van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! Een kerstkindje, wat bijzonder!
Gelukkig is het met jou ook weer goed gekomen, liet de placenta uiteindelijk wel uit zichzelf los? Nu maar lekker genieten van jullie kereltje! veel geluk,
Dikke kus Soela

Gefeliciteerd met je kerstkindje!
Hoe voel je jezelf? Kan me voorstellen dat 1,5 liter bloed verliezen niet heel fijn is, of merk je daar verder niets van?

Nou geniet ze!!

gefeliciteerd met je kindje.

anderhalve liter zeg, en ik was al beroerd van een halve kan je nagaan.
veel beterschap en een fijne kraamtijd.

xxx martine

Wat leuk dat er toch nog een kerstkindje is geboren in ons midden! Gefeliciteerd en geniet er lekker van!

Goed om te horen dat het met jou ook goed is afgelopen. Veel succes met aansterken.

gr mama van MD

Wat leuk, een kerstkindje! gefeliciteerd!!
Vervelend dat je bevalling zo is geëindigd. Ik hoop dat je snel herstelt. Ik heb zelf trouwens veel baat gehad bij floradix, in een week was mijn Hb bijna een punt gestegen!

Groetjes,
Gyöngy

Gefeliciteerd met jullie kerstkindje!!!
Gaat het nu allemaal weer goed?
Groetjes Daisy en Thijmen

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Inderdaad het mooiste kerstkadootje wat je kan krijgen!
Gelukkig is alles goed afgelopen voor jullie.
Nu lekker genieten.
Liefs Cindy

Terug
Bovenaan