Ons niet gek laten maken door kwaaltjes!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Tis maar wat allemaal, we willen allemaal zo snel mogelijk zwanger raken, heel begrijpelijk.
Maar laten we nou ons niet gek maken als we kwaaltjes hebben..
Een keer meer plassen hoeft niet meteen te betekenen dat je zwanger bent.
Wat verhoging hoeft niet meteen alleen maar met je ei te maken hebben.
Ik heb het zelf ook hoor begrijp me niet verkeerd, maar het kan zo'n teleurstelling zijn of zo druk in je hoofd als je hier heel erg mee bezig bent.
Dus bijdeze stuur ik jullie allemaal een toe.
Dit hart zorgt ervoor dat alle vrouwen (die hier intens mee bezig zijn)  weer even ''terug komen op aarde'' en even rust in het koppie krijgen!!

Heel veel liefs en veel +++++ deze maand hopelijk!!!!!

xxx Inanna

Hoi , je hebt gelijk hoor wat betreft dat gek maken.
Ik lees ook wel eens sommige berichtjes en dan zie ik sommige meisjes die al ze pijn in hun buik hebben al denken dat ze zwanger zijn.
Ze doen dan een test en als die negatief is dan denken ze nog dat ze zwanger zijn.
Ik weet dat het moeilijk is om er niet mee bezig te zijn want ik probeer het zelf ook.
Het lukt niet altijd maar je moet proberen er niet te veel aan te denken.
Ik heb zelf mijn nod dag woensdag 14 maart maar ik denk nu al dat het niets word want ik heb buikpijn en pijn onder in mijn rug.
En als ik het dan word valt het heus nog wel zwaar tegen maar ja je hebt het niet in de hand.
Gr liselotte

Heyy lisselot,

Klopt helemaal zo doet een vriendin van mij ook. Die probeert ook zwanger te raken.
De hele dag heeft ze een handje opdr buik en wrijft ze er over heen..
Als ze wat pijntjes heeft doet ze meteen een test maar gelooft de test niet dus denkt nog steeds dat ze zwanger is..
Heel jammer is dit, want jemoet er ook nog wel van genieten.   :)
Ik snap heel veel vrouwen wel hoor, helemaal als je alles in de gaten moet houden (je nod enz, heb ik zelf ook)
Maar t kan zo vermoeiend zijn..
dat je ermee bezig bent okey heel begrijpelijk dat je bij alles wat je voelt inje buikkie denkt dat je zwanger bent... nee niet doen joh laat het dan lekker op je af komen das toch veel lekkerder! :)
Wat je zei over je nod had ik ook ik voelde het ook al een paar dagen van te voren aan komen... tuurlijk baal je!!! ontzettend veel zeg!!! maar hup kop omhoog en op naar de volgende ronde :)

Liefs xxx Inanna

he meissies

ook helemaal mee eens.
ik denk dat ik gisteren mn eitje heb gehad, misschien vandaag. en zelfs nu al denk ik dat ik misselijk ben (maar dat heet wagenziek) en ben ik moe (maar ik werk dan ook 60 uur per week).
en dan weet ik dondersgoed dat je dit soort verschijnselen pas 1,5 tot 2 weken na de innesteling kunt voelen terwijl dat nog zeker 5 dagen duurt(hopelijk).

inmiddels ben ik 2 jaar geleden gestopt met de pil, in de hoop snel zwanger te zijn. de eerste 6 maanden was ik ook een beetje obsesief met zwanger worden bezig. het laatste half jaar bijna niet meer.
maar er is mij voorspeld dat het deze maand raak was en ik voel me weer helemaal hyper about it! (stom)

ik vind wel dat iedereen lekker beig met zwanger worden mag zijn, maar idd niet zo erg dat je de buitenwereld ermee lastigvalt haha. en ik vind het super lief dat je aan iedereen een  stuurt! een  voor je terug.

liefs esther

Hoi Esther!!

Wat een leukb erichtje had je geplaats erg lief!
Ik snap je wel heb het zelf ook wel een beetje hoor, maar probeer het zo ''nuchter'' mogelijk mee om te gaan hihi.. maar tis ook zo moeilijkkkk hihihi

Je bent ook al een aardige tijd bezig zeg, knap dat je het zo vol houdt., natuurlijk je hebt ook geen andere optie..
ben je hiermee ook wel eens bij de HA geweest?? 2 jaar is wel lang toch..
Mag ik vragen hoe oud je bent??

Ik herken heel veel dingen wel in wat je zegt leuk is dat om te lezen!! :-D
Was je bij een paragnose geweest??
ben ik afgelopen zomer geweest.. die vertelde mij dat ik in de winter zwanger zou raken enz enz wat ze allemaal had verteld is niks vanuit gekomen.. beetje jammer..
Toch geloof je er op dat moment in en ergens ga je NOG MEER hopen haha..
We moeten ons ''kop'' erbij houden :)

Liefs xxx Inanna

hoi dames

Ik ben het hier wel mee eens,ik vind dat je er met mate best mee bezig mag zijn en zolang de buitenwereld er geen last van heeft/bij ons weet niemand dat we bezig zijn dus dan is het al makkelijk he om het bij jezelf en je man te houden,en ik heb dan ook nog een dochtertej waar ik de hele dag mee bezig ben, en werk dus afleiding zat toch.Ben er op zich alleen mee bezig als ik hier zit haha maar goed idereen succes en dat maart maar een vruchtbare maand mag zijn.groetjes wendy

hoi inanna, en de rest.

ik ben nu 24 en mijn vriend 30.
we zijn een paar maanden geleden allebei getest. zijn zaadjes en bij mij een inwendig onderzoek. maar er was niets vreemds.

in december waren wij bij een bijeenkomst met een paragnost. we waren 3 kwartier te laat, konden het niet vinden haha. hadden dus weinig verwacht maar plots keerde hij zich naar ons en vroeg of wij trouwplannen hadden. niet echt maar je weet nooit. we hebben het er wel eens over maar op een lacherige manier.
hij zei toen dat hij dat al dacht en dat we voor we gingen trouwen een kindje zouden krijgen. kijk, toen werd het interresant want hij wist niet dat we bezig waren natuurlijk. (toen 20 maanden).
hij vroeg of we meer wilde horen, natuurlijk! volgens hem word het een jongetje en raak ik zwanger in maart. nu dus ergens.
ben er wel een beetje zenuwachtig voor maar ik stort niet in als het niet zo is. dan gaan we gewoon weer verder naar ronde 23, of 24??? weet het niet eens meer.

en jij? ben jij al bij de dokter geweest?

liefs esther

Hey Esther!!

Jeemig wat een verhaal zeg!
Ik snap je wel, nu denk je idd het is NU maart hihi
Nou het zou wat zijn zeg!!! Wauww!!! :)

Ik ben bij verschillende paragnose'n geweest de eerste die zeiden: je word heel gelukkig met je vriend en er zal een ring komen!
Daarna zal je kinderen met hem krijgen (Ik heb op valentines dag een ring gekregen :) )

De volgende waar ik heem ging was ook zo positief die had nog mooiere verhalen!
meteen die dag een uur later (was op een beurs) ging ik naar nog weer een andere vrouwtje (hoorde later dat dit niet eens mocht vanwege je energie.. wist ikniet)
nou die vrouw was vettttt negatief!!
het zou uit gaan tussen mij en mijn vriend enz enz enz
ennnn ze moest tegen mij zeggen dat ik moest oppassen om zwanger te raken!!!
Het zou niet goed zijn als ik zwanger zou raken, en ik moest hierom denken in de winter want dan zou het raak zijn...
Ik moest gewoon huilen zo erg vind ik het!
Ze had die 20min daarop nog meer te vertellen over mijn vriend zijn opas   en over mijn opleidingen... is niks van uit gekomen! daar haal ik mijn kracht maar uit.

Je moet er ook zo omdenken  naar wie je toe gaat, je weet het nooit!

Ja ik ben wel bij de gyneceloog geweest, sta bij hem in behandeling. elke maand soms in keer in de 2 maanden ga ik naar hem toe.. (word nu idd wel steeds minder)
Ben al meerdere keren geopereerd geweest aan mijn eierstokken (ze zijn wat verkleind, doet ook heel erg zeer!!)
Nu heb ik zon 2 maanden te horen gekregen dat we binnen een jaar zwanger moeten raken anders komen we in een ziekenhuismolen terecht... snik ik hoophet niet!!
Maar als ik dan hoor dat mensen er zolang over kunnen doen.. pieuww dan schrik ik toch wel eventjes... :-(

Leuke dag!!!!

Liefs xx Inanna

Terug
Bovenaan