Ons Pinksterweekendje, beter laat dan nooit!!!

Na Pinksteren werkte hyves en het forum niet erg mee en daarna ben ik het gewoon vergeten.
Maar goed 1e pinksterdag zijn we na een heerlijk moederdag ontbijtje en de kado ´s, een mooie zelfgemaakte ketting van Roos, een papieren theepotje van Linde en een heerlijk geurtje van papa, aangereden naar  Hoogeveen.
De opa en oma van  Danny wonen daar en zien ons niet erg vaak dus het was wel weer eens tijd om die kant op te gaan.
We hebben het bezoek gecombineerd met een nachtje in een leuk hotel in Emmen en een bezoekje aan de zoo natuurlijk.
Het was super, gezellig bijgekletst met opa en oma, superleuk hotel met lekker diner.
Vooral Linde vond het erg gezellig om met z ´n allen op een  kamer te slapen, en ondanks dat ze supermoe was  ging zo pas om 22.30 uur slapen, en wij dus ook!!
Met als gevolg dat ze de dag erop doodmoe was en niks  wildde eten en drinken.
Maar het was wel erg leuk in de zoo, toppunt  was het baby nijlpaardje natuurlijk.
Dus beetje laat  maar nog even een foto impressie van onze dag.

niet de meest charming foto maar wel gemaakt door Roos!

de meiden spelen na het diner in het hotel

vlindertuin

mama met meisjes

geitje kus......

en aaien.....

Roos kan melken

SCHILDPAD!!!!

Moe? nee joh, helemaal niet!!!

groetjes Danielle.

Hihi Tanja, moest hetzelfde denken. Zo dichtbij en dan niet even op de koffie komen, dat kan natuurlijk niet. Waren jullie in de Giraf te logeren (Best Western) ? Ziet er heel gezellig uit en die foto op het bankje is wel erg leuk hoor !!

Jolanda

Hey Daan,

Wat een gezelligheid toch zeg!!  

Ooooo, die foto van Roos en Linde op de giraf, wat een mooie meisjes zeg!!!

Tot snel weer. Zullen we voor 23 juli nog een keer wat afspreken met Susan met kindjes er bij? Ik hoor het wel.....

Groetjes Fonske.

Wat een leuke foto's!!! Wat hebben jullie toch geweldige meisjes...........

En afspreken voó'r 23 juli: Yes please!!! Alleen heeft Gijs geen vakantie meer tot die tijd, dus mogen jullie wat mij betreft lekker naar mij komen op een dag dat Merijn en Roos niet naar school hoeven?

Roep maar een datum, ik kan wel!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan