Ons schatje Charlotte

Lieve meiden,

Later zal ik wel wat meer laten weten, maar wil in elk geval laten weten dat Charlottes begrafenisdienst en begrafenis helemaal gegaan is zoals we hoopten.
Er waren in de kerk tussen de 120 en 150 mensen (het paste net...), en ook heel veel kinderen, zoals we gevraagd hadden.
We hebben Charlottes korte leventje gevierd, en toen we op de begraafplaats kwamen scheen de zon!!!
Het is goed, we hebben afscheid van haar genomen zoals we wilden!!

Straks (hopelijk wordt het droog) willen we even naar haar toe, kijken hoe de bloemenzee erbij ligt (nog nooit zoveel bloemen bij elkaar gezien, in kerk en bij ons thuis!!

Toch iets langer verhaal dan de bedoeling, maar wilde het jullie graag laten weten!!

Dikke kus,
Bram-Jan, Marit, Julia en Charlotte

Fijn dat jullie afscheid hebben kunnen nemen zoals jullie wilden!!
Heb nog aan jullie gedacht gisteren......

Charlotte heeft hier op t forum ook zeker een heel speciaal plekje!

Dikke knuffel,
Petra

hoi marit

wat fijn dat jullie op een mooie manier afscheid hebben kunnen nemen van jullie lieve dochter charlotte

we zullen haar zeker nooit vergeten

neem je tijd en voel je niet verplicht om te schrijven als je er nog niet aan toe bent

veel sterkte nog en een dikke knuffel van hier

hoi Marit,

Wat fijn dat de begrafenis helemaal zo is gegaan wat jullie hoopten. Ben blij dat jullie op deze manier afscheid hebben kunnen nemen van jullie Charlotte.

Sterkte en een Knuffel voor jullie

Liefs Vlinder

Lieve Marit,

Wat fijn dat jullie afscheid hebben kunnen nemen zoals jullie wilden... En wat mooi; de bloemenzee, de zon, al die mensen en kinderen. Een prachtig afscheid. Nogmaals; Charlotte zullen we nooit vergeten, ze heeft een speciaal plekje.

Heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Liefs Anna

Lieve Marit,

Ik heb de hele dag aan jullie zitten denken. Hoe zwaar de dag voor jullie zou zijn.

Ik ben blij dat de dag gelopen is zoals jullie graag hebben gewild.
Wat goed dat jullie het zien als een viering van haar korte leventje. Ik weet niet of ik dat had gekund.

Voel je niet verplicht om te reageren op dit forum kan me voorstellen dat je daar niet klaar voor bent op dit moment.

Succes en sterkte voor de komende tijd!

Liefs,
Bianca

Terug
Bovenaan