Ons schatje Charlotte

Lieve meiden,

Later zal ik wel wat meer laten weten, maar wil in elk geval laten weten dat Charlottes begrafenisdienst en begrafenis helemaal gegaan is zoals we hoopten.
Er waren in de kerk tussen de 120 en 150 mensen (het paste net...), en ook heel veel kinderen, zoals we gevraagd hadden.
We hebben Charlottes korte leventje gevierd, en toen we op de begraafplaats kwamen scheen de zon!!!
Het is goed, we hebben afscheid van haar genomen zoals we wilden!!

Straks (hopelijk wordt het droog) willen we even naar haar toe, kijken hoe de bloemenzee erbij ligt (nog nooit zoveel bloemen bij elkaar gezien, in kerk en bij ons thuis!!

Toch iets langer verhaal dan de bedoeling, maar wilde het jullie graag laten weten!!

Dikke kus,
Bram-Jan, Marit, Julia en Charlotte

Lieve marit,

Wat goed om te lezen dat de begravenis is gegaan zoals jullie dat hadden gehoopt.
En dat er zoveel mensen afscheid hebben genomen van jullie meisje!

Ik hoop dat het bij jullie nog even droog is geweest om even naar charlotte te kunnen en de bloemen te bekijken.

Meid, heel veel respect hoe je je door deze vreselijke tijd heen worstelt!

Xxx

Goed te horen dat de bagrafenis gegaan is hoe jullie het wilde,wat fijn zoveel mensen met medeleven voor jullie en jullie kleine meisje.
fijn ook dat jullie zoveel kracht hebben vanuit het geloof,want zal ook heel erg moeilijk zijn om jullie lieve,kleine meisje te moeten missen
hoeveel kracht en sterkte de komende tijd,hoe voel je jezelf trouwens?je bent natuurlijk wel bevallen he!

liefs jootje

Ik ben ook blij te lezen dat alles is verlopen zoals jullie wilden. En fijn de zon op de begraafplaats, dat doet zoveel!

Ik ben ook benieuwd naar hoe het met jou is (fysiek), hou je het allemaal wel een beetje vol?

Ik moet zeggen dat ik het allemaal aardig volhou. Te lang staan wil nog niet helemaal, maar geen hechtingen ofzo, en vloeien is ook al bijna voorbij... Heb nu gewoon dun maandverband, en dat is voldoende.
Vanaf zondag wel wat last van stuwing, en dat is nog niet helemaal over. Wordt wel beter, maar heeft nog wat tijd nodig.

Ik heb gister en vandaag wel heel rustig aan gedaan, was wel moe. En gisteren en vandaag nog even bij Charlotte langs geweest.

Maar moet dus zeggen dat ik alweer bijna vergeten ben dat het pas 8 dagen geleden is dat ik bevallen ben... Apart hoor! Had daar bij Julia wel meer tijd voor nodig.....

Liefs

Wat mooi meid!! Jullie zijn geweldige ouders!!

Sterkte met je eigen herstel van de bevalling, laten we die niet vergeten! En nog meer sterkte voor de tijd die komen gaat. God's kracht en liefde is in jullie :)
Liefs!!

Terug
Bovenaan