ons seksleven

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben er altijd heel eerlijk over geweest dat er hier erg weinig gebeurde op sexgebied na de geboorte van Marissa. Mijn man en ik hadden er na een jaar lang het eens in de twee dagen te doen wel even genoeg van. Ik denk dat het in het eerste jaar twee keer gebeurd is. Gelukkig wilde we allebei niet dus dan is het ook geen issue.
Maar het is allemaal verleden tijd want ik kan jullie helemaal blij vertellen dat we weer een aktief sexleven hebben

Sinds een paar weken hebben we er echt weer zin in en maken we er weer werk van. Marissa slaapt nog steeds bij ons op de kamer dus dat vraagt om wat aanpassingen maar ook dat is helemaal goed gekomen. Dus hier een happy mama die zich nu ook weer vrouw van voelt. En het heeft bij ons ruim een jaar geduurd dus voor iedereen die nog niet zover is... er is hoop

liefs Linda

(p.s. ik lees net mijn bericht terug en vraag me opeens af wat jullie nu wel niet moeten denken hahaha)

Hihihi! Ik vond de titel wel grappig en dan bij jouw naam...

Ik vind het echt geweldig dat je er zo eerlijk over bent. Je hoort zoveel "mooi gemaakte" verhalen van perfecte relaties. Ik bedoel niet dat jouw relatie niet perfect was zonder seks hoor. Want je schrijft ook dat jullie het beiden goed vonden om even een pauze te hebben. Maar ik bedoel je spiegelt het niet mooier voor dan het is. Je begrijpt hoop ik wel wat ik bedoel.

Bij ons kun je spreken over pieken en dalen. Maar ik kan je vertellen: het is zeer onregelmatig!!

Hoi babybelle,

Jij zei dat je verrast was over de titel en dan bij mijn naam. Mag ik vragen waarom? Ik wil het gewoon graag weten omdat ik soms het idee heb dat ik hier heel anders over kom dan ik ben, ben dus erg nieuwsgierig

gretjes Linda

Hoi Linda,

Ik schreef niet dat ik verrast was, maar dat ik de titel grappig vond. Meestal gaat het hier over huis-, tuin-, keuken-, werk-, en kinderen. Deze titel sprong er in mijn ogen uit. En ik waardeer het dat jij er eerlijk over bent en het hier met ons bespreekt.

En nu je vraag over hoe je dan in mijn ogen overkomt. Wel een moeilijke vraag hoor. Sommige dingen schrijf je toch ook spontaan op. Je komt op mij heel eerlijk en medelevend over. Je leeft echt met iedereen mee en reageert heel snel op berichten. Je komt op mij heel vriendelijk over. En het straalt uit je berichtjes dat je veel houd van je man en je kindje.

Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het uit moet leggen. Hoe denk je dan eigenlijk zelf dat je overkomt? Niet zoals ik het beschrijf?

Ik hoop dat ik je vraag  zo goed beantwoord heb.

Groetjes Babybelle

Hoi babybelle,

Oh, haha, dan had ik het verkeerd begrepen. En trouwens heel erg bedankt voor alle complimenten . Ik merkte met het topic iets verrassends over jezelf, dat iedereen erg verbaasd was dat ik een stuk of 8 tattoos heb. Dat vond ik echt grappig want die horen echt bij mij. Verder denk ik dat ik ook wel heel braaf over kom terwijl ik dat niet altijd ben, maar inderdaad sinds Marissa is er wel veel veranderd. Verder denk ik dat je aardig goed zit, ik vind het altijd vervelend als mensen ergens mee zitten en je kunt ze dan altijd je mening geven, misschien hebben ze er soms wel wat aan.
En over de sex, ik ben daar inderdaad wel eerlijk over. Ik vind het zo stom om te doen alsof alles geweldig is terwijl dat niet zo was. Mensen hebben daar niets aan omdat er ook vrouwen zijn waarbij weinig gebeurd en zij daardoor gaan denken dat ze de enige zijn. Zo heb  ik toen ook de topic geopend zwanger zijn is niet leuk en ik merkte daarbij dat er heel veel vrouwen hier waren die het ook helemaal niet leuk hebben gevonden en blij waren dat ze niet de enige waren. Als je een antwoord van me krijgt is het in ieder geval altijd eerlijk hoewel ik echt nooit iemand wil kwetsen en mensen in hun waarde wil laten, ik hoop dat dit lukt.
Maar genoeg over mij..
In ieder geval heel erg bedankt voor je eerlijke reactie

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het me wel eens afgevraagd heb.... Hoe jullie sexleven zou zijn met jullie kleine meid bij jullie op de kamer. Ik zou  me namelijk absoluut niet genoeg kunnen ontspannen om te genieten als één van de kids op onze kamer zou slapen. Ik heb zelf wel eens overwogen om je ernaar te vragen, maar ik was bang dat je het te persoonlijk zou vinden.
Maar het is leuk om te lezen dat het weer lekker gaat bij jullie (jeetje wat een dubbelzinnige opmerking, maar ik weet even niks anders).

Groetjes, Karin  

Hoi Karin,

Je mag mij zo'n beetje alles vragen hoor. Vind niet zo snel iets te persoonlijk. Ik ben ook niet zo van sex met Marissa op de kamer. Dus wachten we tot ze slaapt en dan gaan we gewoon naar een andere ruimte. Kamers genoeg waar zij niet is . En zo kom je nog eens ergens (die opmerking was ook dubbelzinniger dan ik hem bedoeld had)

groetjes Linda

Hoi Linda,
Heerlijk toch, dat het weer goed is gekomen..!!
Als je maar geniet samen, en hoevaak is niet het belangrijkste toch?
Wij hebben dan drie kids, en mijn man is vaak laat thuis.[.ik slaap al.]..en hij gaat vroeg weg...[ik slaap nog]..haha
Dus bij ons is het meer voor in de weekenden!!
En ik vind het prima...
Bij ons is het juist na alle kids beter dan ooit..haha
Terwil je idd wel oplet als ze wakker zijn, en ze  zo naast je bed kunnen staan als je niet oplet!
Hoe zit het bij de rest dan?
Mensen vinden het leuk voor jou...maar zelf dan?
Hhahaha!!
Moet niet hoor..
Gr Rina

Terug
Bovenaan