ons tijgertje

A

Anoniem

Guest
Jaaaa! Ons meisje kruipt (okay, tijgert). En trots dat we zijn!

De eerste keer riep mijn vriend me naar boven. Ik dacht echt dat er iets mis was, hij was zo opgewonden. Kom ik boven is ze toch echt aan het tijgeren. We hebben staan juichen alsof ze een olympische medaille had gewonnen! En die had ze natuurlijk ook een beetje, olympisch goud in tijgeren.

KT

Hé KT,

wat fantastisch!! Wat zal je daarvan genoten hebben. Die van ons "tijgert' ook een beetje, maar dan in z'n achteruit ! Hij duwt zich dan met zijn armpjes op zijn buik naar achteren, de kamer door. Kan hem dus echt niet zomaar meer alleen laten. AAAAAHHHH wat worden ze toch snel groot!

groetjes
Mie

Wat leuk!!! Nu wordt het opletten geblazen, want opeens kunnen ze overal naar toe. Mijn dochter gaat nu op handen en knieen zitten en wiebelt dan een beetje heen en weer. Met een big smile, want ze vindt het geweldig. Echt vooruit komt ze nog niet, maar ik denk niet dat dat nog lang duurt...

Oh, wat goed zeg!
Wij zitten nog een stapje terug, zeg maar. Ze kan net van rug naar buik rollen, maar weet nog niet hoe ze terug moet!!!
Vanmorgen lag ze op haar buik in bed te slapen. Schaamde me wel een beetje, ze zal vast wel geprotesteerd hebben, maar mama had het niet gehoord..
Het wordt steeds leuker als ze gaan bewegen, maar het wordt idd ook steeds meer uitkijken.
Geniet allemaal van je droppies.

Groetjes Sil

Hoi,

Leuk is dat als ze dat doen! Stijn doet het nu ongeveer een maand en hij wordt steeds sneller. Hij komt inderdaad overal, daar moeten echt op letten. Vooral de etensbakjes van de katten hebben veel aantrekkingskracht en daar moet hij natuurlijk afblijven, dus ook het echte opvoeden is begonnen.

Carina

Hihihi, mijn vriend heeft afgelopen weekend alle trapgaten baby-proof gemaakt. Net op tijd.

En hoe komt het dat die dingen waar ze níet aan mag zitten veel leuker zijn dan de dingen waar ze wél aan mag zitten? Vloer vol speelgoed, verantwoord speelgoed, leuk speelgoed, kleurig speelgoed, maar nee, mevrouw moet en zal naar de kluwe elektriciteitsdraden achter de tv/stereo...

KT

Ja, dat blijft de rest van hun leven zo; alles wat niet mag en niet verantwoord is, is véél leuker en spannender..

Groetjes Sil

Huhh, Mijn banner klopt niet helemaal; ze is al 2 dagen 7mnd en 6 dagen???
Effe nakijken..

Vandaag is ze echt 7 mnd en 6 dgn, raar...
Sil

Terug
Bovenaan