Ons ukkie zwaaide naar papa en mama :):):):)

Net voor de echo geweest. Wat was dat super!! Echt onwijs wat een verschil al met de vorige keer. Het hartje klopte en er zaten armen met handjes en vingers en beentjes. Echt zo gaaf om te zien!!
Ik ben precies zo ver als dat ik dacht en ons kindje zit qua groei helemaal goed met aantal weken 9+5. Het was lekker aan het bewegen en liet beide armpjes zien en zwaaide even naar ons:) Helemaal super dus:) Zit hier te stuiteren op mijn stoel.
Ben helemaal in de wolken!

Voor degene die foto's willen zien. Ik heb ze staan op: http://www.babybytes.nl/vip/luna2012?1297354150
 
Ik heb volgende week woensdag mijn eerste echo en als het goed is is onze uk dan ook 9+5 weken ben zo super zenuwachtig heb wel al 2 x gedroomd dat ik voor een echo ging en het helemaal goed in orde was dus of dat een teken is :)
 
@Suto
Wat lief dat jij ook reageerd! Hoe is het nu met jou? Gaat het weer een beetje?

@Ziana24
Spannend! Komt vast helemaal goed:) Ik hoop het voor jullie dat je dromen goede tekens zijn! Vast wel. Mijn vk zei dat de kans op een mk nu nog maar 2% is maar dat alles er zo goed uitzag, dus ik toch echt moest gaan genieten en de angst proberen los te laten.

Thanks meiden:)
 
oh shit ik zie dat de link van mij babybytes al ingelogd is.. dat was niet de bedoeling.. ik vertrouw erop dat jullie alleen de foto's bekijken en verder niet aan mijn pagina/gegevens komen!
Vreemd want ik heb de link gekopieerd dat ik uitgelogd was..

Liefs
 
Wat goed om te lezen dat het allemaal goed gaat met je ukkie!!
Hoe is het nu met jouw,wanneer moet je beginnen met werken of heeft je baas nog dwars gelegen.

Ik zit vanaf vandaag volledig thuis kan nu echt niks meer echt een hel,ik heb zo'n vreselijke pijn....

Succes
 
@Rian-Sanne
Met mij gaat het wel ben erg moe (slaap ook slecht) en me rug is ook gewoon erg gevoelig.. Ik moet helaas woensdag weer aan de gang. Heb er geen bal zin in. Hij belde vrijdag op; 'ik heb de brief ontvangen (die ik woensdag al in de bus had) je mag maandag om 13u beginnen' ik zeg ja dat wist ik al hoor dat heb ik zelf afgesproken met de arbo-arts. Nou kan het ineens wel. Het zal mij benieuwen als het teveel stress opleverd meld ik me zo volledig ziek.

Vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt:(.. doe maar lekker rustig aan dan. En als het te erg word kan een paracetamolletje geen kwaad hoor. En goed dat je je volledig ziek heb gemeld wat niet gaat gaat niet!
Sterkte he!

Liefs
 
Terug
Bovenaan