Ons ventje doet het super

TWD

New member
Zooo wat doet meneer het goed...
Eerste 2 nachten thuis waren drama...
Hij was gewent aan fles snachts omdat hij op de kinderafdeling lag. Dus de eerste nacht bijna de hele nacht op geweest
2e nacht toch ook beetje flesvoeding mee, daar wou die niet veel van hebben, gelukkig had gij genoeg aan de borst. Kraamhulp zei was gewoon ff de smaak...

En nu slaapt ie lekker lang, afgelopen nacht had ik em om half 1, half 5 en vanmorgen 8 uur...
Kon ik zelf ook beetje bijtanken...

Papa heeft em al 2 keer in bad gedaan en aangekleed enz...
Hij wil het zo graag dus laten we hem lekker bezig.

Heb een heel tevreden mannetje, hij pakt zelf de borst goed en laat ook los als hij vol is of even pauze nodig heeft...hebben er helemaal geen problemen mee.
Hielprik gaf ie niks om lag lekker te slapen.
Overdag ligt hij lekker in de kinderwagenbak in de box en snachts in zijn eigen bedje.

Gister zijn we even een blokje om geweest, vandaagasr niet want zo lekker is het nu niet meer.
Ook zit hij vandaag precies op zijn geboorte gewicht is in 3 dagen tijd 180gram gegroeid waarvan 1 dag 100.

Ben super trots op mijn ventje, na en slecht start. Doet ie het zo ontzettend goed :)
 
fijn is dat , knap dat jullie al zo snel een blokje om zijn gegaan pfffff. Ben je al bijgekomen dan ?
 
Ja hoor heb zelf nergens last van, alleen wat vermoeid nog maar dan ga ik even lekker slapen...
 
Heerlijk dat je mannetje het zo goed doet! Lekker hoor dat het met jou ook zo goed gaat en je al een blokje om kan gaan doen...goed dik inpakken. Ik zit nog te wachten tot mijn ukkie komt...ben inmiddels 40wk3dgn.
 
Heerlijk dat het zo goed gaat!
Ik ga ook dagelijks een blokje om met mijn meisje en de honden. Vanmorgen ook heerlijk in de zon gewandeld met mijn meisje, man en honden. En pak Laurie dan ook lekker dik in met een kruikje erbij.
 
Terug
Bovenaan