ons verhaal en 3d echo (nog meer mensen?)

hallo allemaal,

Ik wil graag even mijn verhaal met jullie delen.
Ik ben op mijn 22 geopereerd aan mijn eileiders omdat zwanger worden niet ging.Na de operatie zou ik 10% kans hebben Dat is een moeilijke tijd geweest omdat het niet lukte.Nu 10 jaar later verwachten we in maart onze zoon dus jullie begrijpen dat we dolgelukig zijn.Toen we de test deden konden we het dan ook niet geloven.Gisteren hebben we een 3d echo gehad wat is dat bijzonder, om je kindje al zo te kunnen zien.Zijn er nog meer die dat hebben gedaan of willen gaan doen?

liefs

Hoi,

Wel heel erg fijn dat jullie als nog zwanger zijn en dat alles goed gaat wat fijn. De 3d echo is echt wel heel leuk om te doen hebben wij met de 1ste ook gedaan. Nu gaan we die ook weer doen 6 jan gaan we naar het echo bureau om de 3/4d echo te laten maken.

Liefs RH

Wat fijn voor je dat het gelukt is en dat alles nu goed gaat!! Jullie beseffen nog meer wat een wonder het egenlijk is als het ''raak'' is! Ik kan me goed voorstellen dat je dan een 3d echo doet. Wij doen het niet. Ik heb nu al best veel echo's gehad en we vinden het te duur. Die paar weken kunnen we wel wachten haha..

Maar heel veel plezier en geniet ervan!!!!
Liefs ciomama

Ook wij doen geen 3d echo.
Dit omdat we vanaf het begin om medicatiereden om de 2 weken echo hebben en nu zelfs vrijdag 1 gehad en morgen weer dus elke week. 3d echo is vrijdag uitgetest maar de kleine van ons wou niet mee werken dus ook wij wachten gewoon tot we het in onze handen hebben dit ook vanwege de kosten

bedankt voor jullie reacties.
wij hebben vanaf het begin om de 3 weken een echo gehad, natuurlijk om alles in de gaten te houden.maar omdat onze vk zelf de 3d-4d echo maakt hebben we het gedaan.als we naar een ander moesten hadden we het waarschijnlijk ook niet gedaan.Het is idd prijzig wij hebben dan foto s en een dvd, maar ben er superblij mee.

Gefeliciteerd!
Wij hebben ook een 3d/4d echo laten maken. In eerste instantie zouden wij alleen een 10 en 20 weken echo hebben en dan zouden we 20 weken moeten wachten tot ons kleintje te zien. Wij hebben de echo met 26 weken gedaan, echt zo super mooi! Konden het koppie helemaal mooi zien. Nu hoorde we laatst dat we toch ook een echo krijgen met 32 weken, een extra cadeautje!

Terug
Bovenaan