Ons verhaal ,update Wendy Helder.

Lieve Alemaal ,

Ik wil jullie mededelen dat ik niet meer zwanger ben .
Ben woensdag ochtend op genomen in het ziekenhuis en had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap .
Ze hebben 2 vruchtjes en mijn linker ijleider verwijderd .
De rechter is intakt gebleven en de kans hebben wij nog wel om in de toekomst een kleine te mogen krijgen .
We hopen op het beste .
Ik heb veel pijn aan mijn buik en rug en de wonden ,mijn darmen zijn van streek en alles ,ontzettend verdrietig .
Ik en mijn man en zoon moet het allemaal even een plekje geven en vind het zo raar dat ik niet meer zwanger ben .
Iedereen bedankt voor de steun en alles ,ik blijf jullie volgen en hopen dat jullie allemaal gezonde kindjes mogen ontvangen .
Sterkte en ik kijk zo nu en dan even .
Mocht ik ooit weer zwanger zijn dan ben ik hier weer om dingen te delen met die gene die dat willen .
Mocht je contact met mij willen dat kan ,ik ben te vinden op facebook onder de naam Wendy Medium Helder en nodig mij maar uit als vriend ,of wendyhelder@hotmail.com .
Tot gauw en geluk voor jullie allemaal xxxxx

Bah, wat een naar bericht. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Ik hoop dat je lichamelijke klachten snel over zijn en dat jij en je gezin dit in de loop van de tijd een plekje kunnen geven.

Dikke knuffel, ChantalS

Jeetje zeg wat heftig! Ik hoop dat je lichamelijk snel opknapt en dat je het een plekje kan geven.
Ik hoop ook dat je in de toekomst weer zwanger zult wezen! Heel veel sterkte

Liefs Linda

Jeetje Wendy wat heavy!
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet typen.
Heeeel veel sterkte de komende tijd. En hoop voor jou, en je man dat je je zoon in de toekomst "big brother to be" kan noemen.
Dikke knuffel!

Ps zal je toevoegen op Facebook

Hej
wat vervelend zeg..Ik hoop dat je je er een beetje goed onder voelt verder. Dat je het kan verwerken..Het was je zo gegund...Hoop nu dat je je lichamelijk maar ook geestelijk snel beter zal voelen,

Wat naar voor jullie.
Heel veel sterkte en beterschap.
Probeer je vast te houden aan het goede nieuws dat het in de toekomst nog wel mogelijk is.

X mama3007

Terug
Bovenaan