ons verhaal

Omdat ik problemen had met mijn suikerhuishouding in de zwangerschap en last had van ernstige bekkeninstabiliteit ben ik met 38 weken ingeleid.

op 17 juli was het zover. ik moest om 6.00 uur in het ziekenhuis om te worden ingeleid. Ik kreeg om 06.30 uur eerst een CTG, maar omdat de kleine niet goed bewoog heb ik hier ruim een uur aan gelegen. Na het uur CTG is besloten om toch mijn vliezen te breken en het infuus aan te sluiten. Helaas bleek ik niet te prikken en moesten ze voor het infuus anesthesie bellen. Gelukkig werden de vliezen wel al om half 8 gebroken. De weeen kwamen meteen op gang. Ne ongeveer 1,5 uur werd het infuus alsnog aangelegd. Het ging echter zo snel dat we vrijwel meteen naar de verloskamer werden gereden. En om 10.14 uur lag Sven op mijn buik. Het is gewoon een wonder om dit alles opnieuw te mogen ervaren.

Nu genieten we met zijn 5. De twee oudste vinden het helemaal geweldig. willlen overal mee helpen en vooral Sven kussen.

We zijn zo trots op ons derde wonder maar zeker ook op onze andere twee kids.

Iedereen die nog moet bevallen geniet nog even van jullie zwangerschap en ik hoop dat jullie juliie wondertje snel mogen bewonderen.

Voor iedereen die al bevallen is geniet van elkaar en gefeliciteerd.

Groetjes

Terug
Bovenaan