Ons wondertje... i'm back!

Zo'n 3 weken terug ben ik weggegaan van dit forum omdat ik bloedverlies had gehad. We zijn toen naar de verloskundige geweest voor een vroege echo en zei concludeerde dat er alleen een leeg vruchtzakje zat en dat we moesten rekenen op een miskraam. 3 weken later was er nog niets gebeurd en na regelmatig contact houden met de verloskundige besloten we nog een echo te maken, en daarna verder de praten over eventuele medicijnen om de miskraam op te wekken.

De verloskundige was maar aan het kijken en kijken en zei toen dat ze goed nieuws had, ik was nog zwanger! We hebben het kloppende hartje gezien, echt fantastisch! Ik ben 9 weken zwanger (1 week minder dan we dachten). Woensdag gaan we voor een intake (die hadden we afgezegd) en de 25ste voor weer een echo. Ik ben nu superblij maar denk pas dat ik helemaal gerust gesteld ben als de volgende echo ook goed is.

Jeetje meid...wat goed!!!!

Wat treurig dat je zo'n verdriet en onzekerheid heb gehad, terwijl dat niet nodig was...

Maar...je bent nu al 9 weken...dus al herlijk op weg!!
Welcom back!! Je heb veel terug te lezen hahaha

Haha, niet zoveel hoor, ik heb stiekem veel gelezen hier:). Kon het niet laten. Alleen het reageren heb ik even gelaten voor wat het was.

Terug
Bovenaan