Onschuldig of...???

Hoi, Ik weet niet precies waar dit bij hoort, maar zet het maar hier.
Mijn oudste dochter is 7, ze had vanmiddag een vriendje te spelen. Bij binnenkomst kreeg ze al een omhelzing en een vette zoen op haar mond. Tijdens het spelen zit dit jongetje steeds aan haar, niet vriemelig, maar wel steeds omhelzen en haar om haar middel vastpakken. Moet ik dit bestempelen als onschuldig en het gewoon accepteren? Of moet ik hier toch iets van zeggen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf verschrikkelijk de kriebels van krijg... ze mochten van mij dan ook niet boven op haar kamertje spelen...
Groetjes, J
 
Hoi
Het zijn kinderen van 7. Het is maar net hoe jij zelf bent opgevoed of er tegenoverstaat.
Ik denk dat het in alle onschuld gebeurd. Het is goed dat je er niks van zegt. het is echt de leeftijd. En boven laten spelen, dat kan best, dan ga je voor je eigen geruststelling af en toe gewoon kijken!
Succes!
 
Hoi, jeetje.....best pittig dit.....zelf denk ik dat t onschuldig is..ze zijn pas 7...denk dat t goed is dat je niets gezegd heb...en wat betreft dat spelen in haar kamer...dat kan denk ik best...gewoon de slaapkamer deur openlaten...en tussendoor gewoon ff kijken...
Mijn dochter wordt binnenkort 6 en er is pas 1 keer een jongetje komen spelen...en toen ik tussendoor keek...lagen ze met zn tweetjes in haar bed.....want ze waren moe..en lagen te beppen als een stelletje bejaarden..hihi.
Dusse jullie hebben ook al een honkbalknuppel achter de deur staan..net als wij..voor als de dames gaan puberen.
Succes meid.
Gr
Sas
 
Oke ik heb dus net twee jongetjes betrapt op naakte spelletjes. Dus alleen aan het geslacht zelf ligt het niet het kan dus net zo goed gebeuren als ze met een vriendinntje speelt. Je zou uit kunnen leggen (op een luchtige manier dat je dat soort spelletjes liever niet wil dat ze dat speelt). Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me er wel ongemakkelijk bij voelde hoor.
 
Terug
Bovenaan