onsmakelijk berichtje

Maar ik moet het even kwijt.

Kon al drie dagen niet naar de wc. Heb uiteindelijk toen ik krom liep van de pijn en het zweet me uitbrak een lactulose siroopje genomen. (per ongeluk 60 ml ipv 30 ml).

Kon gelukkig een paar uur later naar de wc. Leek wel even een voorproefje op de bevalling. Jeeeetje wat kan dat pijn doen! Er kwam iets uit, keihard en zo dik als een flesje deo. Niet normaal.

Had alle kleren uitgegooid en ben tegen de muur aan gaan liggen, zo warm had ik het. Het deed zo'n pijn dat ik er bijna van moest spugen! Jeeeeeetje!

Nou niet een erg lekker onderwerp, maar ik hoop dat jullie dit bespaard mag blijven!

Dus dames, veel drinken en veeeeeeel vezels en fruit en groenten!

Liefs

zinkzalfje

Ow, dat is heeeeeel naar!!! Heb het deze periode nog niet meegemaakt gelukkig, maar ken het wel na de vakantie in het Midden Oosten... Die uitslaande hitte, kleren uit, het gevoel hebben een beetje gek te worden op zo'n moment!

Sterkte en idd, het is een goeie motivatie om gezond te eten!!

Ik breek even in, want ik ben van het "zwanger worden" forum.

Wat echt super goed helpt is Laxo van Roosvice. Dat heb tijdens de zwangerschap van mijn dochter gedronken. Elke dag een klein glaasje. En heb nooit ergens last van gehad.

Wat naar meid. Die vervelende hormonen ook. Bij mij zijn mijn darmen zo van slag dat ik al ander halve dag zo'n pijn heb dat ik paracetamol heb genomen. Ik heb diaree en alles beweegt. Ik slaap er niet van en dacht donderdagavond dat het echt afgelopen wasEn dat miskraam nr 7 was begonnen. Er is echter geen bloed en ik denk inmiddels dat het me darmen zijn en lucht. Mijn darmen zijn altijd van slag maar nu met die hormonen extra veel. Veel drinken en vezels inderdaad.

Og jeetje wat vervelend, helaas heb ik er ook enorm last van en het doet zo'n pijn. Je moet eigenlijk heel nodig en als je zit dan gebeurd er niets of het is een klein beetje en zo hard als een knikker......

Tsja.....beetje vervelend onderwerp maar ik weet precies wat je bedoeld. Indd veel drinken en veel vezels eten. Hoop voor je dat het gauw beter gaat.

Sterkte! Liefs Lynn.

Voel me vandaag STUKKEN beter. Vannacht nog een keer naar de wc, en veel lucht in de darmen gehad.

Vandaag weer normale stoelgang. Wel ben ik nog eel misselijk. Maar dat ben ik ook alweer een paar dagen. Zal wel van de hormonen zijn denk ik dan.

Ochja, ondanks dat ik het liever niet meer mee wil maken, maakt het (achteraf) niet heel veel uit. Ik doe het voor een goed doel he....

Liefs en een fijn weekend

Terug
Bovenaan