Onsmakelijk

Hallo,

Ik heb een heel onsmakelijk vraagje. Ik heb altijd stukjes in mijn menstruatie. Hebben meerdere vrouwen dit? En wat zou het kunnen zijn? Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Anoniempje

Ik had dat ook altijd, tot dat ik aan de pil ging. Toen was dat over. Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil, dus misschien dat het bij mij dan ook weer terug komt. Ik denk dat het wel normaal is. De een is gewoon wat heviger ongesteld dan de ander. Volgens mij heeft het daarmee te maken. Als je er onzeker over bent, zou je het telefonisch spreekuur van je huisarts kunnen raadplegen. Succes!

hoi anoniem,
om je een beetje te gerststellen,ik heb dus ook allemaal "dingetjes" tijdens mn ongi,lijken een soort kleine vliesjes bloed zeg maar,het heetf naar mijn weten niks te betekenen,je lichaam maakt het gewoon weer schoon van binnen om zich weer te gaan voorbereiden op de volgende cycles.
ik zou als ik jou was er niet te veel te druk er om maken,maar als je het niet vertrouwd dan kan je idd altijd de huisarts bellen,succes in ieder geval.

liefs nathalie

HOi Anoniempje,

Is normaal hoor. De baarmoeder maakt alles weer schoon en daarbij kan het wel eens voorkomen dat er wat "stukken" uitkomen. De ene keer is het bij mij anders als de andere maar je hoeft je echt niet druk te maken hoor!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan