Onsmakelijke vraag!

<p>Goedemorgen dames,</p><p>zoals de titel al zegt.. ik heb een wat onsmakelijke vraag.</p><p>Ik ben 7 weken zwanger, en sinds een paar dagen heb ik ligt vaginaal bloedverlies (vermengd met afscheiding), na het poepen. Volgens de verloskundige kan dit geen kwaad, maar ik vroeg me af of er vrouwen zijn die dit ook hebben (gehad)? En of iemand weet of dit de komende maandag blijft?</p><p> </p><p>Groetjes Milou! </p>

Ik heb dat ook gehad. Weet zelf niet meer precies met hoeveel weken maar ergens tussen de 10 en 20. Hielt bij mij niet lang aan. Een week ongeveer.
Als je je zorgen maakt gewoon weer de vk bellen! Ze stellen je graag gerust of helpen je graag wanneer nodig. Althans, dat is mijn ervaring

Je weet zeker dat het uit je vagina komt? Je kunt namelijk ook slijm en bloed verliezen bij de ontlasting vanuit je darmen. Indien dit zo is zou ik naar de huisarts gaan want dat is niet zo best. 

Ik had dit ook in het begin van de zwangerschap. Maar ik ben er achter gekomen dat dit kwam door te hard persen met ontlasting maken.
Ik heb het uitgeprobeerd, kun je wellicht ook ptobprob dan weet je het zeker.

Ik had dit ook in het begin van de zwangerschap. Maar ik ben er achter gekomen dat dit kwam door te hard persen met ontlasting maken.

Haha, bedankt voor alle lieve reacties! Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat het inderdaad over gaat, ondanks dat ik ergens weet dat het geen kwaad kan, schrik ik toch!

Terug
Bovenaan