A
Anoniem
Guest
Hoi Allemaal,
Ik moest van mijn vk mijn urine na laten kijken voor de zekerheid. Omdat ik nu al bijna 2 weken buikpijn en harde buiken had. Ze zei ik denk dat het voor weeën zijn maar misschien heb je een infectie.
Dus ik gisteren netjes mijn ochtend urine bij de ha gebracht. mocht om 2 uur s'middags bellen. Ik gedaan zei de assistente: We zagen wel iets maar we hebben het op kweek gezet. Je kan morgen weer bellen om 2 uur.
Wordt ik om 1 uur gebeldt door de assitente ik schrok ervan.
Ik heb een onsteking maar wat voor 1 weten ze niet. Dus mijn urine wordt daarvoor
naar het labratorium gestuurd. Krijg ik volgende week vrijdag de uitslag van.
Heb antibiotica gekregen 3x per dag moet ik die nemen bijna een week.
Heb de vk nog gebeld en die zei nog het kan geen kwaad voor het kind.
Ik helemaal opgelucht natuurlijk (de onsteking). Ze zei wel er is maar 1 bacterie die tijdens je bevalling gevaarlijk is voor de kleine. Maar volgende week weet je of het die is ja of nee. Is het die krijg je antibiotica tijdens je bevalling.
Ze zei goed de antibiotica nemen want anders beval je waarschijnlijk te vroeg.
Heeft iemand dit ook weleens gehad?
liefs An 36 weken zwanger
Ik moest van mijn vk mijn urine na laten kijken voor de zekerheid. Omdat ik nu al bijna 2 weken buikpijn en harde buiken had. Ze zei ik denk dat het voor weeën zijn maar misschien heb je een infectie.
Dus ik gisteren netjes mijn ochtend urine bij de ha gebracht. mocht om 2 uur s'middags bellen. Ik gedaan zei de assistente: We zagen wel iets maar we hebben het op kweek gezet. Je kan morgen weer bellen om 2 uur.
Wordt ik om 1 uur gebeldt door de assitente ik schrok ervan.
Ik heb een onsteking maar wat voor 1 weten ze niet. Dus mijn urine wordt daarvoor
naar het labratorium gestuurd. Krijg ik volgende week vrijdag de uitslag van.
Heb antibiotica gekregen 3x per dag moet ik die nemen bijna een week.
Heb de vk nog gebeld en die zei nog het kan geen kwaad voor het kind.
Ik helemaal opgelucht natuurlijk (de onsteking). Ze zei wel er is maar 1 bacterie die tijdens je bevalling gevaarlijk is voor de kleine. Maar volgende week weet je of het die is ja of nee. Is het die krijg je antibiotica tijdens je bevalling.
Ze zei goed de antibiotica nemen want anders beval je waarschijnlijk te vroeg.
Heeft iemand dit ook weleens gehad?
liefs An 36 weken zwanger