Ontbijt - Bambix Hoepaloeps

Hallo!

Tot voor kort at Lara als ontbijt altijd pap (uit Duitsland; daar hebben ze tig smaken), maar ze lijkt er nu genoeg van te krijgen. Nu is de boterham sowieso een prima alternatief natuurlijk. Maar ik zag een reclame van Bambix Hoepaloeps; ook een ontbijtproduct. Heeft iemand deze al uitgeprobeerd? Is het iets voor onze peuters?

Ben benieuwd!

Jacoline.

Hoi Jacoline,

Iris vond aan de hoepaloops niets aan en tufte ze gewoon weer uit haha.
Maar er is gelijk met de hoepaloops mijn eerste muesli uitgebracht en die vind ze geweldig misschien een tip!
Ik werk zelf in een supermarkt en probeer altijd nieuwe dingen uit voor Iris ik hou er ook niet van om altijd het zelfde te eten dus dit heeft ze van geen vreemde haha.

Nou succes en ik ben benieuwd.
Groetjes cindy mama van Iris 8-12-2006

Hoi,

toevallig vanmorgen voor het eerst de Hoelehoeps geprobeerd en ook hier geen succes. Het kwam er gelijk weer uit en een volgende hap ging er niet in. Ik heb zelf geproefd, moet zeggen dat ik er zelf ook niks aan vond..... Ik heb die appel creusli ook staan, ga ik van de week proberen!
Pap blijft hier toch favoriet! Zowel bij zoonlief als mama en papa, zonder knoeien lekker snel veel binnen!!

succes

Hoi,

ik heb die hoelahoeps ook gekocht voor Isis, maar ze vind er niks aan. En als ik eerlijk moet zijn, zijn ze ook vrij smakeloos, mss dat ik die muesli nog ga proberen, inderdaad ook voor de afwisseling,
x Esther

Hallo,

Vico at de laatste tijd 's morgens bijna niets, pap ging er niet in en een boterham schoof hij ook weg. Toen dus ook de hoepaloeps geprobeerd en hij vond ze super!!
Volgens mij vind hij het net koekjes. Maar ik ben al lang blij dat meneer weer iets eet.

groetjes Loesie

Mede naar aanleiding van jullie reacties heb ik het pak nog eens goed bekeken in de supermarkt, maar er toch vanaf gezien. Ze eet nu een goeie boterham 's morgens en dat vind ik dan ook prima. Die kan ze ook lekker zelluf eten; die hoepaloeps zou ik toch weer moeten voeren, omdat iets scheppen met een lepeltje nog niet goed gaat.

maar wel bedankt voor de reacties; toch handig zo'n forum!!! :)

Jacoline.

Met een boterham als ontbijt is idd niets mis mee, en Isis vind kaas heerlijk, dus oerhollands ontbijtje hier, een bruine boterham met kaas en een melkje,

x Esther

Erikjan is ook uitgekeken op die pap uit Duitsland, maar wat hebben ze daar veel smaken zeg.....
Ik eet altijd joghurt en twee beschuiten en dat wilde hij ook, dus dat krijgt hij nu.
Ik las trouwens ergens dat al die hoelahoeps en dergelijke helemaal niet goed zijn voor ontbijt, vanwege vet en suiker. Nu houd ik me daar niet zo mee bezig, maar ik noem het maar even.....

Janine

Terug
Bovenaan