ontbijt: pap of borst?

Hallo allemaal,

Mijn dochter is ruim zeven maanden en ik geef haar 's morgens en 's avonds nog de borst. Ik leg haar na de ochtendborst weer terug in haar bedje, waar ze (op de dagen dat ze niet naar de creche gaat) nog lekker doorslaapt tot ongeveer half negen. Als ze dan op is, geef ik haar wat bambix. Maar de dagen dat ze naar de creche gaat, moeten we haar eerder wakker maken en heeft ze nog helemaal geen trek. In de creche krijgt ze wel een rijstwafel ofzo, maar geen echt ontbijt. Soms voel ik me dan schuldig: stuur ik haar nu zonder ontbijt de deur uit, of is mijn borstvoeding echt voldoende als ontbijt?
 
Volgens mij hoef je je absoluut geen zorgen te maken. Ik heb begrepen dat BV een prima start is. Overigens drink mijn dochter - ook 7 mnd- de hele dag alleen nog maar melk, omdat ze iets anders nog niet wil. volgens consultatie-arts geen probleem

gr.
 
Hoi,

Als je dochter het zo goed doet op de ochtendvoeding en op het moment dat ze naar de creche gaat nog geen trek heeft, krijgt ze blijkbaar voldoende binnen. Mijn dochter (nu bijna 10 mnd) eet sinds een paar dagen pas 's ochtends een boterhammetje. Had eerder na de bv ook geen behoefte aan iets anders.

Groetjes van Henrike, mv Justin (2,5 jr) en Anique (bijna 10 mnd)
 
Terug
Bovenaan