Ontbijt

Mijn dochter kreeg op die leeftijd direct na wakker worden borstvoeding en een half uur later een boterham. Rond die leeftijd at ze ongeveer een halve boterham dat zich vrij snel uitbreidde naar een hele. 
 
Hier ook eerst een fles, direct met wakker worden (meer geduld was er niet haha) en dan rond 7.00/7.30 nog 1/2 boterham erbij. Rond de 11/12 maanden werd dat langzaam een hele boterham.

Pap heb ik bij mn oudste dochter wel eens geprobeerd maar vond ze echt smerig. En zodra mijn dochters wakker werden, wilden ze echt direct die fles dus die gaf ik altijd eerst. Zo hadden ze al een goede vulling in hun buik en kon die halve boterham er een half uur/uur later bij.n

Havermout of pannenkoeken bakken of eieren koken ofzo daar heb ik geen zin in 's ochtends. In de middag doe ik daar wat meer moeite voor, in de ochtend krijgen ze gewoon een boterham en daar doen ze het maar mee ;)
 
Op die leeftijd enkel direct een fles melk. En rond half 9 fruit. Het was precies de tijd dat ze over ging naar twee slaapjes. Het fruit werd toen later. En met 10 mnd at ze ontbijt met ons mee. Dus vaak een boterham. Maar ook wel eens havermout of brinta. Zoveel als ze trek had. Soms een paar happen, andere keer de hele boterham. 
 
Terug
Bovenaan