Ontbijt

Hoi

Kris is 12,5 maand en ik vroeg me af of je dan ook in plaats van fles een bord pap of brood kan geven.

Want eerst ging Kris na de fles melk met drie eetlepels bambix nog slapen maar nu vertikt ie het hij is klaar wakker.

Dus wil ik samen met hem nog lekker in onze slaapuitfits lekker naar beneden ontbijten met ze tweeen. En dan lekker gaan aankleden.

Alvast bedankt,
Groetjes Jenny
 
Hoi Jenny,

Je kan best een bord pap of een broodje geven 's ochtens, is misschien nog wel beter ook. Mijn dochter krijgt 's ochtends wel gewoon een papfles, omdat ik dat makkelijker vind, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Toen ze 10 maanden was kreeg ze van mij een bord pap, maar op een gegeven moment ben ik toch overgegaan op de papfles.
Succes!

Groetjes van AnnaYara
 
Volgens mij raden ze het bij ons op het cb zelfs aan om voor 1 jaar over te gaan op pap met een lepel of brood.
Mijn zoontje van 8,5 maand krijgt nu 240 cc opvolgmelk met 5 schepjes bambix uit de fles 's ochtends, dat is net aan nog drinkbaar uit een fles met papspeen. Ik zou bij jouw zoontje toch eens kijken of je het aantal schepjes bambix kunt opvoeren en dan misschien met een lepel geven... of brood natuurlijk. Het lijkt er toch op dat hij er niet meer genoeg aan heeft.

Succes en veel ontbijtplezier
 
Hier ontbijten we al met een broodje vanaf een maand of negen.

Heerlijk idd in onze pyamma beneden altijd zo gezellig en soms zelfs in bedje. Heerlijk luieren.

eet smakkelijk.
 
Hallo meiden,
Ik heb een zoontje van bijna acht maanden en hij krijgt van mij elke morgen
een bord pap.
Dat is dan 180 cc water met 6 scheppen opvolgmelk,
en dan 6 eetlepels bambix er door heen.
HIj vind het heerlijk om `s morgens met een lepel te eten,
in begin was het wel ff doorzetten maar op den duur heb je er wel
baat bij. Hij heeft zijn bord pap in 10 minuten leeg...
Groeten Angela...
 
Terug
Bovenaan