Ontbijt

Hallo moeders,

Onze dochter Indra is nu 14 maanden oud en eet al enkele maanden 's morgens een bord Brinta pap. Ze smult er heerlijk van, maar ik denk dat dat toch eens moet gaan vervelen. Ik wissel wel eens af met brood, maar dat krijgt ze tussen de middag ook al.

Heeft iemand nog ideeen voor ontbijt??

Groetjes
Pascalle.

hoi

Ik ken het mijn dochter is nu bijna 16 maanden en ze kreeg altijd rond de middag pap omdat ze anders te moe was om een boterham te eten,en nu eet ze als ontbijt twee boterhammen en tussen de middag nog steeds brinta en dan zit ze ook nog steeds te smullen.Ik heb zoiets van zolang ze het nog lekker vind krijgt ze het en als ik eens weg moet krijg ze gewoon een boterham natuurlijk.En ik weet zeker dat ze genoeg gegeten heeft anders gaat ze zo zeuren rond een uur of 4 en wij eten altijd rond 5.Dus zolang ze het lekker vinden gewoon geven en het is nog goed ook veel vezels en zo. groetjes wedny

Hoi,

Zolang ze het lekker vindt is dat toch heerlijk. Onze zoon is drie en wil nog elke morgen een bord pap. Hij vindt het heerlijk en vraagt zelden om een boterham meestal gewoon   "gaan we pap eten"?
Dus zolang het haar niet gaat vervelen is het een prima brood vervanger.

Groetjes Marian

Hoi,

Lijkt me dat het niet snel gaat vervelen, hoor! Ik eet al bijna 25 jaar iedere ochtend en iedere middag boterhammen en daar heb ik ook nog steeds trek in, haha! Als je één keer ergens echt aan gewend bent, blijf je er toch ook trek in houden? En zolang het gezond is: prima toch?

Eveline

Terug
Bovenaan