ontbijt

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Even een vraagje. Wat krijgen jullie kindjes als ontbijt? Justin krijgt nog steeds een fles met opvolgmelk. Volgens mij word het tijd voor iets anders of niet? Ben benieuwd...

groetjes mirjam

hoi hoi
anouk krijgt smorgens pap,gemaakt van gewone melk met bambix.en dit gewoon van het lepeltje,
gr petra

Hoihoi,

Marissa krijgt gewone melk met Bambix uit de fles. Ze vindt dat tut moment op schoot nog ontzettend fijn.

groetjes Linda

Hoi Mirjam,

Jennifer krijgt nu al een paar maanden gewone melk. 's Ochtends warm ik deze ff op en die krijgt ze wel nog in een fles. Dit komt eigelijk omdat als ze wakker wordt ze meteen eten wil hebben. Vandaar dat ze nu eerst een flesje opgewarmde melk krijgt (met vitamine D) dan aankleden en naar beneden voor een boterham!
Jennifer is dol op brood, maakt niet uit wat er op zit. 's ochtends krijgt ze iets zoet erop en 's middags iets van vleeswaren of kaas.

Gr. Ilone
(Jennifer 14 mnd)

Hoi!

Tara krijgt nu met 16 maanden nog steeds elke ochtend een flesje opvolgmelk (Friso 3) van 180 ml. Ze krijgt het niet altijd op.

In de weekenden hebben we tijd om uitgebreid te ontbijten en dan krijgt ze naast haar flesje melk ook nog 1 boterham met boter en kaas of ander beleg.

Groetjes,
Shivana

Weet iemand hoeveel (opvolg)melk een kindje van 16 maanden per dag ca. moet krijgen?

Daantje eet sinds een maandje of anderhalf met de pot mee, dus we beginnen 's-morgens met halfvolle melk met een boterhammetje (meestal met jam, kipfilet, leverpastei, dat soort dingen).    Wij zijn vorige week met haar naar het bureau geweest en de arts gaf aan dat ongeveer 300 ml melk al voldoende is en dat 500 ml toch wel het maximum aan melk is wat ze per dag binnen mag krijgen. Daantje is 14 maanden oud.

Groetjes, Linda

Hoi,

Op mijn werkdagen krijgt Feline een flesje met pap (gewone melk) op de andere dagen een boterham met een bekertje thee of melk.
Dit doe ik sinds een paar weken, ze is nu 16 maanden.

groetjes Mariska

Hoi
Mijn dochtertje krijgt gewoon brood met thee met melk 's ochtends.
Als vanaf 9 maanden.   ZE is nu 14 maanden

Terug
Bovenaan