ontbijt

haha jaja je geloofd het niet maar Ethan heeft besloten dat ik moet afvallen..

ik zat vanmorgen met hem op schoot en me bord in me handen wat doet meneer grijpt mijn beschuit begint met zijn tongetje te proeven en gooit hem zo op de grond (iets wat de hond helemaal niet erg vind)

heb hem toen maar in de box gelegd met protest van hem want samen met hem eten is dus afgelopen haha

hahah Noa had vannacht ook zo actie...ze was uit het niets om 02.15 uur klaar wakker, dus ben ik even met haar op de bank gaan liggen en daar lag ze mat haar handje in mijn zij mijn ¨lovehandles¨ te kneden hahaha
moest er er wel om lachen maar deze hint is ook duidelijk :)

grappig zeg, hihihi
ga zelf ook morgen weer starten met dieeten, echter niet op sturing van jayden HIHIHIHIHI
moet gewoon echt weer wat aan mijn lijn doen door mijn beenbreuk zit er nog meer kilo`s aan dan alleen met mijn zwangerschap. en was toen al 20 kilo aangekomen dus moet echt wat gaan doen hier aan.

ik val heel rustig af ik ben nu 14 kilo van de 23 afgevallen maar dan was ik voor heen altijd te licht qua gewicht.. weeg nu een 74kilo

en daarnaast mag je met bv niet lijnen ivm te veel afvalstoffen die in de borstvoeding komt
maar mijn therapie doet ook wonderen daardoor is veel zwangerschapsvet veranderd in spieren..

Terug
Bovenaan