ontbijtkoek

Hallo,

Mag een baby van bijna 11 maanden ontbijtkoek?
Ik zoek iets om de fles van 15 uur te laten schieten.
Ze wil er steeds minder van.

Haar ritme is nu
7:00 200 opvolgmelk 3
10:00 fruit
12:00 1 boterham
15:00 165 opvolgmelk 3 (die drinkt ze niet meer)
18:00 gewoon met de pot mee eten.
Hier krijgt ze al een bij. Danoontje van de lidl.

Graag jullie reactie.
 
Hoi Mich,

Ja hoor ze mag gewoon ontbijtkoek. Ik gaf het onze kleine man al vanaf een half jaar ofzo. Is lekker zacht en zoet. Mijn kids smulden er altijd van.

Grtz Corina
 
Hallo,

Ik geen mijn zoontje van 9 maanden ook gewoon ontbijtkoek hoor. Alleen wel gewone ontbijtkoek niet met honing of iets anders speciaals ofzo.

Soms geef ik mijn zoontje ook een kinderkoekje of gewoon een kaakje. Kan allemaal geen kwaad. Zeker kinderen van 11 maanden kunnen heel wat hebben. Kunnen eigenlijk bijna alles eten wat wij eten. Met natuurlijk wat uitzonderingen daar gelaten.

Mijn zoontje is nu dus negen maanden en zijn schema is:

07.00 uur Fles 150ml water 5 scheppen melk
09.00 uur Fruit
11.30 uur 2 boterhammen
15.00 uur 150 ml water 5 scheppen melk
17.30 uur potje eten en yoghurt toe
21.00 uur 160 ml water met bambix pap

En als hij op het kinderdagverblijf is krijgt hij zelfs om vier uur nog eens een koekje. Ik ga nu eerst proberen de avond fles weg te laten en daarna ook de middag fles.

gr anoeska
 
Hoi Hoi,

Thx voor jullie reactie's.
Sanne heeft zelf altijd flessen laten schieten. De enige fles die ik er zelf vanaf gehaald heb is de n8fles.
Maar nu ze ook de fles van 15 uur laat schieten zocht ik iets wat ze kan eten en wat ook gewoon kan.
En meestal drink ik dan thee en ik d8 he daar kan wel ontbijtkoek bij. En ik heb ook gewone ontbijtkoek.

Komt helemaal goed!!

Liefs Mich
 
Terug
Bovenaan