Ontbijtvraag

Haai,

Mijn dochter krigt 's morgens nog 1 keer bv en daarbij wat pap, Die pap is van nutrilon goede nacht(moet ik nog ff opmaken), Ik heb het idee dat deze niet voedzaam genoeg is. paar teugen en hij is op. Welke pap geven jullie of kan ik nog geven in een fles. Ze gaat namelijk na een fles nog slapen en als ik pap in een bord geef wil ze niet meer slapen. Ze is nu 1 en wil wel eens stoppen met BV,

Dames graag tips! Bednakt maar weer.

Gr Bizu

hoi,
mijn zoontje is bijna 13 maand en die geef ik 's morgens brood. met melk (gewone)
hij krijgt ook wel eens pap bij opa en oma en dat vind hij ook lekker.
dus misschien kun je daarmee beginnen? of andere gewone pap dat wat voedzamer is als de goede nacht pap?

succes ermee!
Liefs, Christien

hoi,
pap uit een fles is minder dik en dus minder voedzaam dan uit een bord.
misschien kan je de helft uit een bord geven en de rest uit een fles?
onze zoon 14m eet 's ochtends 2 boterhammen en drinkt thee. een uur later wil hij weer slapen.
groetjes suzan

Hallo,

Hier is het ontbijt verschillend. De dagen dat ik werk krijgt ze 's morgens een fles met piamapapje. Dit vindt ze heerlijk en is naar mijn idee ook voedzaam genoeg, tenminste voor haar.
De dagen dat ik thuis ben krijgt ze 's morgens een boterham en een klein flesje/bekertje melk. Daar heeft zij ook genoeg aan.

Je moet zelf bekijken wat voor jou kindje het beste werkt. Onze meid wil absoluut geen pap met een lepeltje, dat vindt ze hartstikke vies.

Groetjes Anne

Onze kleine heeft nooit geen pap gewild/gelust.
I.p.v. pap zijn we hier  altijd in de ochtend een boterham gaan geven (eerst een klein droog korstje) met daarnaast een flesje (later tuitbeker)  opvolgmelk.

Succes!

Hallo

Shanice en Milton krijgen als ontbijt altijd pap uit de fles en daar hebben ze genoeg aan .
Ik geef bambix en je kan het zo dik maken als jezelf wil tot een bepaalde hoogte natuurlijk. Ze hebben er genoeg aan Milton begin nou toch veel mee te eten maar ja hij word in september ook alweer een kleuter en hij maakt groeispurts. Dan gaan ze ook meer eten als ze een groeispurt hebben.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan