ontevreden!

A

Anoniem

Guest
hoi

jens is altijd een heel makkelijk en rustige baby geweest
de eerste 17 weken niet willen drinken,
maar sinds 17 weken gaat het super

we hebben nu een soort probleem,
hij slaapt maar slaapjes van 20 a 30 min, en word dan wakker brabbelt
dus haal ik hem, en na 20 min is hij weer moe, en mekkert hij weer
ook kwa eten geven we al meer dan het gemiddelde hier,
we geven nu ruim 4 flessen soms 5 van 200

hij drinkt alles op, groente en fruit eet hij ook

we geven friso comfort,
hij word steeds minder tevreden eigenlijk,

heeft iemand een tip, idee wat we kunnen doen?

andere voeding? kweet het ook niet meer, maar hij kan nog geen 5 min zelf ff spelen
en dat ging best goed eigenlijk

groetjes riana

Hoe oud is hij? Is het misschien een sprongetje?

Heb je geprobeerd om hem even wakker in bed te laten liggen ipv eruit halen? Misschien dat hij zelf weer terug in slaap valt. Suze wordt ook weleens tussendoor wakker, maar als ze haar duimpje heeft gevonden valt ze meestal weer in slaap. Of ze  gaat liggen kletsen tegen haar knuffeltje.  Soms huilt ze even, dan ga ik wel kijken of alles goed is, maar ik haal haar er alleen maar uit als ze echt paniekerig of lang huilt.

Sterkte!

groetjes,
Karin

ja we laten hem meestal lang liggen, maar het werkt niet meer
jens is 6,5 maand nu

die van ons slaapt ook niet veel, maar we laten hem wakker in bed liggen totdat hij er echt uit wil.

hij is nu bijna 7 maanden en is nog steeds niet erg lang wakker beneden. Met 17 weken hield die van ons het nog geen 20 minuten uit hoor!!!
Ook nu moet hij op een gegeven moment gewoon weer terug naar zijn bedje, niet eens altijd om te slapen, maar soms ook gewoon even bijkomen van alle nieuwe indrukken.

En het zou ook een sprongetje kunnen zijn....die rond de 16 weken is toch berucht of niet? In ieder geval, het zal vast wel weer over gaan.

succes er mee.

hihhi, 16 weken is al ff geleden hoor

jens is 6 en een halve maand
;)

Daar hoort ook weer een sprong bij, als ik het goed heb... Ach, ze hebben allemaal hun "fases" hoor! Lastig is het wel! Wie weet komt er wel een tand door?

sterkte!
Sabine

Terug
Bovenaan