Ontharen? :$

Beetje een genante vraag, maar hoe ontharen jullie nu? Heb het vooral over de extra haargroei.. (waar ik dus voornamelijk last van heb, buik/borsten, pffff)

Heb het een paar keer moeten scheren omdat ik niet tegen de pijn van het epileren kan.. Voelt de baby er trouwens niks van denken jullie? Van het geluid van de epileerapparaat bedoel ik :)) ben zo onzeker.. Zelfs epileren op mijn benen doet zoooo een pijn nu, voorheen voelde ik het bijna niet.. :(

ik haat die haren op mijn buik.het worden er steeds meer ,help.ik scheer me met een mesje.probeer mijn buik zo min mogelijk te doen omdat ik steeds meer haar krijgt.ik denk niet dat de baby last heeft als jij je scheert.weet iemand of de haargroei weer minder word na de zwangerschap?

ik laat de haartjes ook gewoon, rest zoals normaal met een mesje en later als ik niks meer zie :) door mijn man....

Ik kan me over de haargroei na de zwangerschap niet meer zo veel voor de geest halen maar het was wel weg ;-) en nu komt het weer, al zie je het bijna niet (erg blond) dus dat is dan ook wel een reden dat ik er niks mee doe hoor

en wat betreft de beeb, die voelt daar echt niks van, zou het misschien een beetje kunnen horen (na 28 weken) maar ze horen ook je darmen, hart, muziek en ze zijn dol op geluid...

Ik heb het ook op m'n buik, echt vreselijk... Zo nu en dan trek ik er gewoon 1 uit met m'n epileertang als ik die te dik of te donker vind (hoewel ik ze dat eigenlijk allemaal vind). Verder doe ik er niks mee, volgens mij zie ik het zelf meer dan anderen het bij me zouden zien. En waar ik niet meer bij kom doet m'n vriend gewoon.

Ik heb ook behoorlijk wat haar groei op me buik en omdat ik er wit ben en die haren zwart zie je het best wel erg, maar ik haal gewoon de epil lady er over heen.

Ik heb het met een epileermachine geprobeerd, man wat een pijn! Ben direct opgehouden, dan maar voorlopig scheren, al wordt het meer :( Ik hoop in ieder geval dat ze minder worden na de bevalling, anders ga ik ze laten laseren.. Zit nu al te denken aan het ergste :(

Terug
Bovenaan