ontharingscreme

jahoor, ik heb weer n apart vraagje bedacht!
Euh...normaal schoor ik me schaamhaar helemaal af...maarja me buik zit nu in de weg  dus het wil allemaal niet meer zo goed....
Nou dacht ik aan ontharingscreme...maar mag dat wel? Is dat niet schadelijk ofzo? enne...werkt dat wel?
Wie heeft daar ervaring mee? Of kan dan ook gelijk n merk noemen wat ik dan kan gebruiken?

Nouw alvast bedankt! hihihi

Groetjes Loesje

Ik zou het zeker niet doen hoor ! dat is allemaal chemische toestand en ik heb gelezen dat je zelfs liever geen nagellak mag gebruiken en ook je haar niet mag verven met waterstofperoxide, dus het lijkt me dat ontharingscreme wel in deze categorie valt !!

Kijk je man lief aan of zo? Of vind je dat erg raar? Of doe het onder de douche met een scheermesje voor de spiegel?

Succes !

groetjes Marasje

He bah! nu ik je antwoord zo lees, denk ik van ja...echt gezond lijkt het me niet nee...
Ik hoopte stiekum dat iemand een wondermiddel wist! hahaha

Mijn vriend heeft het van de week al een x voor mij gedaan, maar op de een of andere manier weet hij een duur Gilette mesje na 1x gebruiken al bot te krijgen hahaha! Ik zal hem maar eens les erin gaan geven want tja...binnenkort mag hij mijn benen ook gaan doen!

Nouja iniedergeval bedankt voor je snelle reactie Marasje!

Groetjes Loesje

(ik doe het inderdaad onder de douche en dan op gevoel (ahum; ervaring!)

(He, bah...dat ze daar nog niks voor uitgevonden hebben he? Behalve laseren dan! Maar dat zie ik ook niet zo zitten, zelfde als waxen..iiiieeeehhh auwauw  hihihihi!!!!)

Hoi!

Ik laat me  wel laseren, ben bijna klaar (gemiddeld 8 behandelingen met steeds 10 weken ertussen). Maar dat mag je niet doen als je zwanger bent dus die optie vervalt. Ik ben twee keer zwanger geweest tijdens de gehele behandeling en ik ben dus al bijna vier jaar bezig, hahaha! Steeds ruim een jaar ertussenuit geweest vanwege beide zwangerschappen en borstvoeding daarna.

Ook tijdens mijn zwangerschappen wilde ik dat het er een beetje mooi uitzag (waar je allemaal niet aan denkt he... wacht maar tot het zover is: dan boeit het je totaal niet of het tot op je knieen gegroeid is, hahaha!!). Want ik ben nog niet helemaal klaar met laseren, dus enkele haren moest ik toch nog weghalen. Dus ook ik onder de douche pielen met een scheermesje, inderdaad: op gevoel en ervaring. Aardig gelukt steeds wel moet ik zeggen.

Succes!

Groet,

Anouk

Hahahaah !! Waar wij dames al niet aan denken he?!! Ik moest er gewoon even om lachen hoe we het (waarschijnlijk alleen onszelf) moeilijk maken....

Maar ja !!

Daar zijn we vrouwen voor toch?

Groetjes Marasje

Hey Loesje,

Ik zit met hetzelfde probleem hihi.
M'n man heeft het nu een paar keer gedaan, maar
echt netjes zoals ik het wil doet ie het niet.
Ik scheer ook altijd helemaal de onderkant, bij m'n
kont zeg maar, en dat lukt hem dus niet en vind
ik ook wel beetje eng om aan hem over te laten.
Volgens mij kan ontharingscreme niet echt kwaad,
dat verhaal over haarkleuren is ook een fabeltje hoor.
Zolang het geen echte verf is maar spoeling, kun je
gerust je haar kleuren.
Maar goed daar hadden we het niet over....
Ik zou het verder ook niet weten eigenlijk.

xx Syrah

hoi,

ik begin het ook nu te merken
maar ik heb een scheermesje van gilette de venus en die heeft een flexibele kop dus dan kom je er op de tast toch een stuk beter bij.......

enne ik zal nog ff verder gaanmet t verven ook dat kan gewoon, al je maar geen coupe soleil of sterk blondeer gebruikt dat is te sterk verder kan hetgewoon, ik ben kapster en verf soms 4 mensen achter elkaar, als het slecht zou zijn zou ik dus een rood zoontje hebben ofzo?  en mn volgende het niet al teveel beter hebben....
dus nee hoor dat kan geen kwaad

groetjes brenda

Wil graag nog even reageren op wat hierboven werd gezegd:

Het gaat bij het verven om de waterstofperoxide, die zit dus een tijdje op je hoofd te broeien bij het inwerken en daardoor komt het in je lichaam terecht. Dat is het probleem.
Als kapster heb je dat dus niet omdat het niet in jouw lichaam kan trekken. Jij bent er maar kort mee in aanraking en wast meteen hierna je handen.

Maar goed, iedereen moet het zelf weten natuurlijk maar zolang er andere mogelijkheden zijn (kleurspoeling van Henna zonder waterstofperoxide enz.) gebruik ik dat liever !

Wat betreft het scheren: tja... heb er nog een "super" oplossing voor.... misschien iemand anders?

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan