ontheemd gevoel

Dag dames,

Ik hoop dat er vrouwen tussen zitten die zich hierin herkennen. Ik ben 9 weken zwanger en ik voel me ontzettend moe en op bepaalde momenten heel misselijk. Dat is allemaal nog niet zo erg, maar wel dat gevoel van blijdschap wat ik mis. Ik voel me gewoon raar en omdat ik de baby natuurlijk nog niet voel lijkt het soms allemaal zo abstract. Hopelijk verdwijnt dit gevoel als de moeheid over gaat.

groetjes, Roos
 
Dat abstracte herken ik wel.. Dat heb ik nu met 31 weken nog steeds weleens.. Het is ook een bizar idee dat er een kind in je groeit en er straks een baby in huis is.. Hoe erg we ons ook voorbereiden, ik blijf het bizar en onwerkelijk vinden....
 
Ik denk dat we daarom ook 9 maanden zwanger zijn zodat we langzaam naar het moment toe kunnen leven. Ik ben ook wel onzeker op sommige momenten, bij onze eerste had ik dat ook.

Groetjes
 
heey meid

ik ken het ik heb twee goede zwangerschappen gehad en daarna een miskraam ben nu 34 weken en 5 zwanger van ons derde kindje en ben nog steeds heel erg onzeker het kan over gaan maar kan ook blijven het gevoel wens je succes en hoop dat alles goed blijft gaan

groetjes tamjoh
 
Herken het ook helemaal. Af en toe zin om het dan toch maar vast aan de opa's en oma's te vertellen, zodat ik ook echt 'officieel' zwanger ben... Maar weet me in te houden. Willen het graag direct na de echo gaan vertellen. Moet alles natuurlijk wel goed gaan... Nog geen kwaaltjes, nu zes weken.
 
Heeeeeel herkenbaar! Maar goed de misselijke momenten probeer ik dan toch weer van de hand te doen door aan de mooie aankomende momenten te denken als de kleine er straks is.
 
Hoi roosje, ik ben nu bijna 11 weken zwanger en ik voel me een beetje gemiddeld. Ik kan me heel fijn voelen als ik lees over de baby, maar kan ook weinig hebben van mijn vriend en heb in weinig dingen zin. Dit zou over moeten gaan na de 12 weken. Ik realiseert me goed dat dit de hormonen zijn, maar het liefst zou ik ook de hele dag stralen, maar realistisch gezien wordt dat wat lastig als je zo moe bent. Een vriendin van me heeft"gelukkig" precies hetzelfde,. Zij is iets verder. Maar dan heb je toch het gevoel dat je niet de enige bent, dus hoop dat dit helpt!
 
Ik herken het wel. We wilde heel graag een 2e kindje maar kregen eerst een miskraam. En toen ik eenmaal weer zwanger was was ik best beroerd en was ik ook absoluut niet blij. Schijnt vaker voor te komen en met je hormonen te maken hebben. Het is ook goed gekomen. Ben nu 31 weken zwanger en kijk er nu echt naar uit. Maar pas na een week of 13 werd het gevoel minder. Komt allemaal goed!
 
Terug
Bovenaan