Onthouden

Hallo Dames,

Ik vind het elke dag weer een cadeautje en geniet er elke minuut enorm van.
Maar omdat het allemaal zo nieuw is en je lichaam, jezelf, je omgeving alles zeg maar mee veranderd vind ik het leuk om zoiets bij te houden.
Een dagboek vind ik dan ver gaan, maar zou het wel leuk vinden om eea vast te leggen voor later.

Hebben jullie tips of ideeèn?

Ik heb een heel leuk 9 maanden dagboek gekregen, waar je elke week wat in kan schrijven. Erg leuk. Toen ik zwanger was van de eerste had ik een soort bureau kalender, kon je elke dag een blaadje omdraaien en lezen wat er nu weer voor leuks stond te gebeuren met je baby, en kon je ook dingen bij schrijven. Ook leuk. Weet niet of dat er nu nog is maar het heette: elke dag dichterbij...
(hoe toepasselijk ;-)) 't is erg leuk om dingen op te schrijven, want je vergeet heel snel hoe speciaal het ook al weer allemaal voelde.
Liefs, Kim.

Ik heb een negenmaanden dagboek, met ook informatie er in..
Er zijn ontzettend veel leuke varianten verkrijgbaar.

Wat ook leuk is (waar ik mee begonnen ben) is toch een soort van dagboek, alleen niet iedere dag. Een vriendinnetje van mij kreeg toen ze op haar zelf ging wonen van haar moeder een map, met daarin haar hele leven... Allerlei bijzondere dingen had haar moeder daarin beschreven, maar ook hele gewone dingen. Gewoon, op multomapblaadjes. Echt super cool!

Liefs,

T

he, je kan op babyopkomst een dagboek online bijhouden. En dan als je kindje geboren is het laten afdrukken voor 44.95.
Je hebt 2 pagina's per week ter beschikking. Dit hou ik ook daar bij.

liefs nath

Bol.com bijvoorbeeld?
Die die ik heb staat er niet meer op, maar ik heb net even gekeken:
Mijn zwangerschapsdagboek van Anne Geddes,
Dagboek voor aanstaande moeders van Mariel Croon,
Negen maanden zwanger dagboek van A.C. Harris,
Uw zwangerschap week na week / agenda, Nel Kleverlaan & Nel Warnars-Kleverlaan

Ik denk dat als je even googled dat je nog veel meer leuke boeken tegenkomt.

Liefs,

T

Terug
Bovenaan