ontkenning???

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!

wil even iets met jullie delen en eigenlijk ook gelijk vragen...

ik ben sinds januari dit jaar gestopt met de pil.. eerst heel onregelmatig ongesteld ( ontpillen ) en nu sinds juli elke maand op de 2de ongesteld geworden.. dus nu al ong 4 a 5 maand regelmatig eigenlijk.. ( wel eens gehad dat ik het van de 2dde op de 3de werdt.. )

nu nog niet ongesteld... ik was al helemaal blij dus ik dacht ff mn vriend inlichten.. die zei me: joh wacht nog maar ff af je bent nog nie eens een week overtijd.. straks zegt dat niks!

Dus nu ... heeeeele erge twijfel.. ik wil het weten, maar ik wil ook niet te vroeg testen en zo teleurgesteld worden...

is er een kans dat ik zwanger ben of denken jullie vast ietje later dit keer..?

Ik weet echt niet goed wat ik moet doen .. ga ik testen of nie..? ben elke keer als ik naar de wc ga ''bang'' dat ik bloed ga zien.. ( sorry voor t onsmakelijke noemen )

liefs essiej

Een negatieve test is vervelend maar die onzekerheid kon ik minder goed tegen. Je moet het natuurlijk zelf weten maar alleen met een test krijg je uitsluitsel. En als ie positief is, is het toch wel heel erg leuk!!! ik hoop voor je dat het raak is.

ik hoop heel erg dat het positief is....maar uit eigen ervaring zou ik nog even wachten...ik heb zelf gewacht tot ik 10dagen overtijd was, dat is wel heel lang dat weet ik.... maar hou nog ff vol en ga midden in week testen.

ik zal hard voor je duimen!

Door de spanning die je hebt kan ook je ongi wegblijven.....wachten is beter qua duidelijkheid test. Maar ik zou het niet kunnen!!

Heel veel succes!!!!

Hoi..

Ik zou ook niet kunnen wachten om te testen.. als ik een dag overtijd was.. had ik die test allang in huis liggen (en gebruikt). Je kunt de test van cb halen.. die kan al vrij vroeg voor je ongi uitsluitsel geven of je wel of niet zwanger bent. Dus die is heel gevoelig. En weet je, als je positief test.. blijf je toch altijd een beetje angstig of er nog wel of geen bloedverlies komt (tenminste dat had ik heel erg). Ik dacht iedere ochtend (na mijn positieve test) geen bloed aub.. maar na een week gaat dit gevoel ook wel over. Dus het is puur om je zelf wat rust te geven. Gewoon doen!

Succes..... en ik hoop dat jullie zwanger zijn.
Liefs mammma

Ik zou gewoon testen, anders ga je jezelf misschien helemaal gek maken.
Dat deed ik tenminste iedere maand!
En als de test negatief is en het blijft weg, gewoon nog een keer testen. Bij sommigen duurt het wat langer voor ze een positieve test hebben.

En mammma, ik ben nu 14w1d zwanger en controleer nog steeds elk wc-papiertje na het afvegen. Misschien komt dat omdat ik 2x een miskraam heb gehad, maar het geeft gewoon een zeker gevoel als ik dan geen bloed zie.

Succes essiej, ik hoop dat je een positieve test krijgt!!!

hardstikke bedankt voor alle reacties!
En onwijs lief dat iedereen me een positieve test wenst!! :)

Ik wil aan de ene kant wachten,,, maar aan de andere kant.. ik ben elke keer zoooo benieuwd als ik naar de wc ga of ik bloed zie... dus ik ga denk ik toch maar morgen testen..... na het werk haal ik een test ( geen in huis ) en dan maar gelijk doen,.. dan weet ik het iig...

Hardstikke bedankt voor julie berichtjes nogmaals... doet me echt goed!

Ik ga julllie zeker weten op de hoogte houden!!!
spannend.....!!!!!

liefs essiej

Spannend hoor! Ik ben benieuwd.
Angst met afvegen ken ik.. lastig he. succes en sterkte

Liefs

Terug
Bovenaan