Ontlasting baby 17 weken, is dit normaal?

<p>Hallo,</p><p>afgelopen weekend zijn we bij de huisartsenpost geweest omdat mijn dochtertje nogal onder eczeem zat ( voornamelijk op de romp) sinds haar geboorte spuugt ze best veel. Volgens de arts kon het toch zijn dat ze allergisch is tegen koemelk ( ik geef momenteel flesvoeding) en dat proberen van voeding op basis van geitenmelk een idee was ipv meteen overstappen op nutrilon pepti. Omdat ze verder goed groeit en een gelukkig kind is. </p><p>we zijn er afgelopen zondag meebegonnen ( kabrita geitenmelk) nou moet ik zeggen dat t spuugen 90% minder is geworden wat natuulijk top is.</p><p>’maaar!!!! Haar ontlasting is gewoon donkergroen ik schrok me dood toen ik dit zag! Is dit normaal? Wil niet snel paniekerig aan de bel trekken bij de ha maar het is gewoon echt donkergroen. </p>

Bedankt voor je berichtje! 
Is die ook zo donkergroen ? Kan dus geen kwaad? Weetje zo hoe lang t maken aanhouden? Zij heeft 3x een poepluier gehad sinds zondag en alle drie groen. Maar die van vanochtend was echt donkergroen. 

Hier t zelfde verhaal toen we over zijn gestapt op pepti. Kinderarts had ons al gewaarschuwd dat de darmpjes +/- een week tijd nodig hebben om te wennen aan nieuwe voeding 

Fijn om te horen. Zeker een geruststelling! Ik wacht t nog even af. Gelukkig is zij verder wel hartstikke vrolijk en lijkt er niet op dat ze veel krampjes heeft. 

Terug
Bovenaan