ontlasting / darm krampen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb misschien een beetje een rare vraag, maar voor mij is alles nog zo nieuw.
Ben 21, net 4,5 wk zwanger van de eerste, ik weet het nog maar sinds afgelopen vrijdag.

Ik heb nu zelf, als ik naar de wc moet, voor de grote boodschap, dat mijn darmen niet echt mee werken... en heb echt krampen. Die krampen houden pas op een kwartier na mijn bezoek aan de wc. Ook is mijn ontlasting zelf, anders dan normaal... soort van 'keuteltjes'.  

Is dit vreemd? Normaal had ik dit helemaal niet. Ik heb wel last van een spactische darm, er zit een knikje in, maar deze pijn heb ik nog niet eerder gehad.

Nens

Hoi nens,

Ik ben zelf net 9 weken zwanger ook van mijn eerste en ik heb het ook gehad en volgens mij wordt het alleen nog maar erger. Helaas maar waar. Zelfde dat ik de gassen ook  niet meer echt binnen kan houden.....

Succes met de verder zwangerschap

Gr. Ilona

hoi,
Ik heb ook best wel krampen ed gehad in de eerste weken, ik dacht toen ook van oh ooh dat belooft wat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu nergens meer last van heb.
Alleen dat van die gassen binnenhouden, tja daar heb ik dus wel last van, wist niet dat dat erbij hoorde!
groeten Elke (25w+1)

Hoi Nens,

Daar had ik de eerste paar maanden ook last van. Nu neem ik elke ochtend een yoghurtje van Activia en dat helpt echt!

Groetjes Fee

Terug
Bovenaan