ontlasting/Friso Comfort

Hoi,

Mijn zoontje is bijna 8 weken oud en krijgt Friso Comfort. Nu heeft hij een tijdje diarree gehad maar nu gaat het wel weer iets beter. Alleen is de ontlasting een beetje slijmachtig. Je ziet, zeg maar, allemaal draden. Hij heeft verder geen kwaaltjes en is een vrolijk kereltje.
Herkent iemand dit en kan dit kwaad? Ik ben bij het CB geweest en ik moest het nog maar aanzien voor een week. Volgens de verpleegkundige komt dit door Friso Comfort. Maar ik maak me toch een beetje ongerust.

Herkent iemand dit en / of hebben jullie ook tips om weer goede ontlasting te krijgen bij mijn zoontje?
hij heeft ook bijna elke luier een poepluier.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Rosanne
 
Nee, verkouden is hij absoluut niet. Dat was hij 4 weken geleden.
En hij heeft 6 poepluiers op een dag. Op het moment dat ik een schone luier omdoe, poept hij die al weer vol. Dus of ik daar blij mee moet zijn? Lijkt mij meer voor hem niet echt een pretje en de kans op luieruitslag wordt (ondanks mijn veelvuldig gesmeer met sudocreme) alleen maar groter.
De ontlasting is nu ook weer dunner aan het worden dus ik denk dat ik maar naar de huisarts stap. Maar toch nog voor diegene die wel goede tips heeft: graag een reactie!

Dank je wel!
Rosanne
 
Hi Rosanne,
Onze zoon kreeg vanaf week 3 (hij is nu 22 weken)Omneo omdat hij te harde ontlasting had. HIj heeft hier 2 weken aan moeten wennen en had ook na iedere voeding een luier vol met dunne babypoep. Ben ook naar huisarts geweest maar die vond het prachtige ontlasting, beter dit dan verstopt zei ze. Naar verloop van tijd ging hij naar 1 keer per dag en nu hij meer voeding krijgt (6*180) gaat hij ook weer meer poepen. Dus denk niets aan de hand maar ga voor de zekerheid maar naar de arts. Succes
 
Hoi, Ik zou ook even langs de huisarts gaan dan weet je zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken..Onze dochter gebruikt al bijna 8 maanden comfort en heeft ook smeuige poep zeg maar...Maar ze heeft geen draden.
Wij kunnen je wel eea vertellen maar sommige dingen kun je gewoon beter aan de huisarts vragen. Succes
 
Had mij dochter ook in het begin harde ontslasting maar er bleven steeds dikke klonten in de fles achter de comfort lostte niet goed op nu blijft er niks achter als ze klaar is met drinken en sindsdien heeft ze smeuige ontlasting....misschien dat je dochter daarom harde ontlasting heeft.
 
Hoi Dames,

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga voor de zekerheid maar even langs de huisarts dan ben ik in ieder geval gerust gesteld.

Groetjes,
Rosanne
 
Terug
Bovenaan