Ontlasting minder...

Ik geef sinds vorige week vrijdag flesvoeding ipv borstvoeding en ik weet dat de ontlasting iets harder en minder wordt. Maar hoeveel?
Ik heb ook het idee dat het sukjes zijn ipv gewone poep?

Ik moet volgende week naar CB dus daar vraag ik het ook, maar ik denk dat hier veel moeders zijn die het weten.

groetjes Mariska
mv Feline
26 mei 2007

Hoi

Toen wij gingen overschakelen kreeg hij 1 keer per dag een poepluier af en toe slaat hij een dag over maar die krijg je een dag later dubbel en dik.
Bij bv had ik bijna na elke voeding een spuitluier, bij fv werd het meer een "papje"
Succes met de poepluiers!!!!

Groetjes annegien

Hoi Mariska,

Bij flesvoeding is de poep inderdaad anders,kan wat harder zijn en inderdaad ook stukjes.Wel is t goed om in de gaten te houden dat je kindje niet langer dan 2dagen niet poept,flesvoeding kan de ontlasting indikken en een kindje kan dan snel verstopt zitten.

Succes en geniet van je kindje

groetjes ramona

hoi
bij boas is de ontlasting dik smeuiig met hier en daar wat stukjes.zolang het geen droge keuteltjes worden is t goed.dat heef tboas weleens na wat groente of fruit.dan sla ik een dagje over.boas poept elke dag,heel soms een dagje niet.de darmpjes zullen ook even moeten wennen.
groetjes kari

hoi,hoi,
Evi krijgt ook flesvoeding en poept eens in de twee dagen.
Maar zolang het smeuig blijft en geen harde keutels zou ik me geen zorgen maken.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan