Ontlasting na eisprong

<p>Hi dames,</p><p>even een rare vraag, maar ik ben opzoek naar mensen die me hier wellicht hun ervaring over kunnen vertellen.</p><p>inmiddels zijn mijn man en ik ruim 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje en afgelopen vrijdag bij de fertiliteitskliniek geweest om te “controleren” of alles goed is. Gelukkig hebben wij een uitslag gekregen waarvan we niets beter kunnen wensen. Ze heeft ook een echo gemaakt en zei dat ik ook m’n eisprong al gehad had, dit klopt ook want ik verwachte heb afgelopen woensdag. Nu heb ik alleen iets heel erg raars (in mijn geval dan) sinds afgelopen vrijdag heb ik ineens ontzettend last van diarree, maar dan ook echt serieus, ik weet natuurlijk dat dit door van alles kan komen maar normaal gesproken heb ik zakjes nodig voor mijn ontlasting. Ik heb verder nergens last van ik voel me kip fit en niet ziek. Daarom ben ik opzoek naar dames die misschien een andere ervaring hebben en wel vaker na de eisprong last hebben van hele erge diarree!</p><p>LET ME KNOW, dankjewel :)</p>
 
Hi!

Het hoeft natuurlijk niets te zeggen maar :

Afgelopen augustus ben ik bevallen van mijn zoontje. Een week voordat ik ongesteld moest worden had ik ook diarree en daarna dus een positieve test.

Een maand daarvoor had ik ook diarree gehad een week voor mijn menstruatie en daarna een positieve test (wat uiteindelijk niet goed gegaan is).

Ik hoop dat het bij jou ook een teken is! Ik duim voor je

 
Ik ben inderdaad heel erg benieuwd! Ik moet over 9 dagen ongesteld worden dus we gaan het zien :)!
in ieder geval gefeliciteerd met je prachtige kindje! ?
 
Ja hoor hier kan ik heel goed aan mn ontlasting merken waar ik in mn cyclus zit. Moet wel zeggen dat dit nu pas het laatste half jaar echt duidelijk is geworden, maar dat komt omdat ik al enige tijd in een medisch traject zit en nu ruim een half jaartje helemaal geen behandelingen heb gehad. Ik heb rondom mn ovulatie last van diarree en dat trekt erna weg en dan vlak voor mn menstruatie krijg ik er weer last van, maar dat komt ook gedeeltelijk door mn endometriose.
 
Ik heb inderdaad gelezen dat het vaker voorkomt bij dames met endometriose. Gelukkig heb ik daar geen last van!
Ik herken het helemaal niet bij mezelf omdat ik normaal gesproken mijn ontlasting opgang moet brengen met zakjes met vezels, dus voor mij ook compleet nieuw.
 
Hi! 
Hier nog iemand die daar last van heeft, haha. Met name rondom de eisprong! Ik vond het ookal opvallend, maar kan het nu wel plaatsen.
 
Hey,
Hoezo kan je het nu wel plaatsen? Bij mij is het 2 dagen na m’n eisprong begonnen en inmiddels is t weer aardig gestopt.
Ik ben heel erg benieuwd of ik over 8 dagen ook ongesteld ga worden of niet.
 
Hi! 
Omdat het regelmatig na de eisprong voorkomt, ook in de ronde dat ik zwanger was (maar helaas een miskraam werd). 
Ik denk dat het te maken heeft met hormoonschommelingen.. 
Ik duim voor je van niet!?
 
Terug
Bovenaan