<p>Hi dames,</p><p>even een rare vraag, maar ik ben opzoek naar mensen die me hier wellicht hun ervaring over kunnen vertellen.</p><p>inmiddels zijn mijn man en ik ruim 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje en afgelopen vrijdag bij de fertiliteitskliniek geweest om te “controleren” of alles goed is. Gelukkig hebben wij een uitslag gekregen waarvan we niets beter kunnen wensen. Ze heeft ook een echo gemaakt en zei dat ik ook m’n eisprong al gehad had, dit klopt ook want ik verwachte heb afgelopen woensdag. Nu heb ik alleen iets heel erg raars (in mijn geval dan) sinds afgelopen vrijdag heb ik ineens ontzettend last van diarree, maar dan ook echt serieus, ik weet natuurlijk dat dit door van alles kan komen maar normaal gesproken heb ik zakjes nodig voor mijn ontlasting. Ik heb verder nergens last van ik voel me kip fit en niet ziek. Daarom ben ik opzoek naar dames die misschien een andere ervaring hebben en wel vaker na de eisprong last hebben van hele erge diarree!</p><p>LET ME KNOW, dankjewel
</p>