ontlasting van babys?hoe ziet het eruit?

hallo mijn babys ze ontlasting variert soms groen met geel ,vloejbaar,klef net als pap hoe je het maar noemt ik denk dan als ze vloeibaar poep maak dat ze diaree is hoe weet je dat ze diaree heeft? of het een poep is normaal?
en hoe zijn de ontlasting van jullie babys wil graag horen ?ook net al smijn baby

wat zijn de verschijn selen van diaree?

groetjes adama

Klinkt gewoon adama! Ze krijgen nog vloeibaar voedsel, vandaar dat ook de ontlasting vloeibaar is. De kleur is geel tot groen, door de melk.
Hoe meer vast voedsel je kindje gaat eten hoe vaster ook de ontlasting wordt.

Eerlijk gezegd weet ik niet hoe je bij een baby diarree herkent... misschien door de hoeveelheid ofzo? Geen idee.

Heb het even opgezocht maar baby diarree is echt heel waterig schijnbaar. Zolang het zalvig (dus net zo als zalf) is het geen diarree. Ik verwacht dat waterig dus ook vrij kleurloos zal zijn.

quote: adama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2009 18:15:39'));

hallo mijn babys ze ontlasting variert soms groen met geel ,vloejbaar,klef net als pap hoe je het maar noemt ik denk dan als ze vloeibaar poep maak dat ze diaree is hoe weet je dat ze diaree heeft? of het een poep is normaal?
en hoe zijn de ontlasting van jullie babys wil graag horen ?ook net al smijn baby

wat zijn de verschijn selen van diaree?

groetjes adama

Krijg je wel eens een zakje mosterd bij je kroket? Zo ziet gemiddelde babypoep er uit. Gelig, soms wat groenig of heel licht bruinig. En heel smeerbaar. Babypoep moet bijna vloeibaar zijn, keuteltjes betekent dat je je zorgen moet maken.
Als je baby diarree heeft is het zo vloeibaar dat het net als plas helemaal in de luier trekt, je ziet dan alleen een gekleurde vlek in de luier.

hartelijk bedankt   jullie allemaal. sorry dirksmama wat is precies kleuterig? om me zorgen over te maken ik ben geen nederlander ik red me wel op het forum maar begrijp sommige dingen die ik eerst ekeer hoor niet of kijk ik wel in de woorden boek en ik heb   kroketzonder saus  gegetenhaar poep is net als pap ,,,

Terug
Bovenaan