Ontlasting

<p>Goedenmiddag dames, </p><p>Laatste paar dagen heeft onze dichter smorgens keuteltjes normale kleur. Maar vanmorgen had ze keuteltjes en waren ze zwart. En net had ze ook een poepluier en weer een zwarte drol. Iemand enig idee wat dit kan betekenen? En wat ik er aan zou kunnen doen? </p><p> </p><p>Liefs.</p>

Is het echt zwart of heel erg donker? Zwart betekent namelijk bloed in de ontlasting en dat is niet goed, dan moet je naar een dokter. Maar het kan ook heel donker zijn? Als mijn dochter spinazie heeft gehad is haar poep ook heel donkergroen.
Vertrouw je het niet? Dan zou ik naar de dokter gaan. 

Hoi,
Heeft ze iets van boerenkool of blauw/paars fruit gegeten?
Onze dochter heeft dit namelijk ook na het eten van deze dingen.

Zwart kan inderdaad betekenen dat er bloed in de ontlasting zit, maar ik zou mij daar niet al te druk om maken als het pas 1 dag is. Bij mijn dochter wisselde de kleur en dikte van haar ontlasting iedere dag toen ze nog baby was. 
Je kan wel eens een keer letten of het gebeurd na het eten van bepaalde voedingsmiddelen. Sommige groente staan er om bekend om de ontlasting donkerder van kleur te maken. 

Dank jullie wel dames. Heb met de ha gebelt die zei even in de gaten houde aangezien we var3n en nu in du zitten is lastig na huis gaan (als nodig is stap ik zo van schip af) moes ook de plas luiers koorts en dr doen en late in de gaten houden kan id ook van eten zijn al heb ze geen spinazie of iets op wie 2 dagen terug potje fruit die was wel rood  geef dr nu extra water dr ontlasting was nu al wel minder zwart 

Wat eigelijk als het bloed zou zijn?

Terug
Bovenaan