ontlasting

Mijn dochter van 15 weken krijgt borstvoeding. Haar ontlasting is hele tijd heel dun (bijna waterig),vaak met wat slijm erin en kleine witte stukjes weet ik niet wat. Verder heeft ze geen last van krampjes of zo, groeit goed en is vrolijk. Maar toch vraag ik me af is zo een ontlasting normaal, waneer wordt het meer normaal?
Groetjes,
Asia mv Emilia
 
Hoi asia,

Wat je beschrijft is heel normaal hoor. Kinderen die borstvoeding krijgen hebben ontlasting in allerlei kleuren van geel tot groen, dik tot heel dun, slierten, slijm en stukjes wit allemaal heel typerend voor babys die bv krijgen. Geniet er nog maar van want straks als ze meer gaat eten groente en fruit enz word het echte ontlasting en wou je dat ze weer van die lekkere babypoep had.

groetjes joyce mama van Mara
 
hoi

mijn zoon heeft echt spuitluiers, hij poept of elke dag of om de dag, maar als hij poept, zit hij er helemaal onder.

zo heb ik hem vandaag in bad gedaan, en schoontje kleertjes aangedaan. En wat hoorde ik? Borrelende geluiden, hij werd helemaal vies, je kon het aan de buitenkant van zijn truitje zien, dus weer in bad. En een paar uur later weer gepoept. Weer alles eronder.

Ik durf haast de deur niet uit te gaan, want als hij onderweg poept kan ik hem niet normaal verschonen, want echt ALLES wordt vies, tot aan zijn schouders. Dat doe je niet snel ff bij de ikea of de hema.

In het begin had hij lichte poep met van de stukjes erin, ik vroeg me ook af wat dat was. Maar ik hoop dat hij dat snel weer krijg want tis is echt niks, zijn wipstoeltje helemaal vies, zijn bed, tis gewoon een heleboel werk en ik ben helemaal gesloopt. Hij heeft zoveel gepoept vandaag dat ik denk da thij morgen niet meer poept, dus kan ik lekker uitrusten..hihi
 
Het is precies hetzelfde met mijn dochter- elke dag haar kleren uitwasen.
Ze poept ook door alle haar kleren. Vandag ook twee keer moest ik haar helemaal wasen. Als ik uitga neem ik altijd een extra kleertjes mee. Ik hoop dat binnekort krijgt ze meer normale ontlasting(puf...)
 
Terug
Bovenaan