ontlasting

Hallo allemaal,

Sinds de warmte heeft mijn zoontje (16 weken) een heel ander ontlastingspatroon. Zaterdag begon het met 1x diarree, de dagen erna had hij heel veel kleine beetjes poep die eruit kwamen als hij winden liet. Geen echte diarree want het was niet waterig. Woensdag had hij voor het eerst weer een volle luier. Nu is het donderdag en nog steeds is het niet zoals eerst. Hij is ook vorige week voor het eerst naar de creche gegaan. Wellicht heeft dit er ook mee te maken??

hebben jullie hier ook ervaring mee (gehad?)
alvast bedankt voor de reacties,

groetjes van Cindy
 
Hai Cindy,

De warmte zal best een rol spelen. Onze dochter heeft dat momenteel ook: een luiertje diarree, daarna weer een "gewone" poepluier en ja... ook die "losse flodders".

Wat de crèche betreft: de eerste week kdv van onze schat resulteerde in 5 poepluiers per dag! Daarna was het weer normaal.

Groetjes!
 
Hoi!

Mijn zoontje had ook al 2 dagen niet gepoept. Begon me ook een beetje zorgen te maken. Toen hoorde ik eergister een hele harde natte scheet.
Ik deed de luier open en heb mijn vriend erbij gehaald, anders had hij me vast niet geloofd. Heel veel gepoept!! Wij opgelucht en ons zoontje denk ik ook. Nu gaat het allemaal weer oke.
groetjes Cindy
 
Terug
Bovenaan