ontlasting

Hoi iedereen,

Ik maak me wéér een beetje zorgen. Levi wordt morgen 11 weken. Hij groeit heel goed (6kg en 58cm, anderhalve week terug), maar hij heeft sinds enkele dagen groene ontlasting. Ik weet, dat het mag, maar die ontlasting is heeeel erg waterig. Hij heeft gewone stoelgang, maar in zijn luier lijkt het dan ook alsof hij groene plas heeft.

Herkent iemand dit ? Moet ik hiervoor naar de dokter of is dit normaal ? Hij drinkt nu al twee dagen minder, misschien 8 min in het totaal.

Groetjes Griet
 
Hoi,

Ik heb deze week precies hetzelfde bij mijn dochtertje van 5 weken meegemaakt. Zij had ineens hele dunne ontlasting die anders van kleur was. Ze at wel genoeg (iets minder), maar had ook meer last van krampjes. Ik ben toen na 5 dagen naar de huisarts geweest en volgens haar was het een virus, wat wel twee weken kan duren. Er is verder niks aan de hand, maar als ze koorts krijgt of minder dan de helft ging drinken moest ik meteen weer terug komen. Ik hoop dat het verder goed gaat, veel sterkte en als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even naar de huisarts gaan.
Groetjes Paulien
 
Terug
Bovenaan