ontlasting

Mijn dochtertje heeft nog steeds hele dunne ontlasting. Het zou komen door nutriton. Ik vind het wel heel erg dun. Er zitten een soort pitjes in. Je hoort ook heel goed als ze haar luier volreuteld. Ik moet het goed in de gaten houden anders zit het tot haar oren. En het stinkt behoorlijk.
Met kant-en-klare voeding tegen spugen kreeg ze weer hele dikke ontlasting (klei). Is dit nou echt normaal?
 
Hai Denise,

Mijn dochtertje had met bv ook zulke ontlasting, en dat was heel normaal zeiden ze.

Afgelopen dinsdag was ik nog bij de kinderarts en die vertelde dat ontlasting heel dun kan zijn en elke luier vol tot dikke poep eens in de 10 dagen. Dus zoveel kinderen zoveel verschillende mogelijkheden. Maar als je het niet vertrouwd zou ik overleggen met CB of bel met de jeugdgezondheidslijn.

Succes Kriek
 
Die korreltjes zijn juist hardstikke normaal, zei de kraamverzorgster tegen me. Een teken van goede ontlasting.
Mijn kleine heeft soms van die lekkere spuitluiers en die poep is gewoon ook dun. VOlgens mij is dat dus normaal.
 
Mijn zoontje had bij de Nutrilon 1 ook dunne ontlasting met een soort pitjes nu zit die sinds een maand op Nutrilon 2 en is de ontlasting veel harder en compacter en het zal ook veranderen doordat ze vast voedsel gaan eten het is dus volkomen normaal.Groetjes Ingrid.
 
Terug
Bovenaan