ontlasting

Hai hai,
Ik heb even een vraagje,misschien een gekke,maar ik ben nieuwsgierig of iemand dit weet.
Mijn dochtertje Kaylee is net 2 maanden geweest en ze heeft nu al 3 keer een hele volle poepluier en de kleur is donkergroen en erg dun,terwijl die daarvoor mooi mosterdgeel was en niet zo heel erg dun,herkent iemand dit en of weet iemand hier wat dat is dat het nu een andere kleur heeft.
Ze krijgt als voeding nutrilon omneo tegen krampjes en moeilijke ontlasting en beetje spugen,wat ik eerlijk gezegd ook niet helemaal begrijp,want echt goed poepen kan ze niet,want nu had ze afgelopen dinsdagavond gepoept en nu vanavond pas weer,ik vindt dat persoonlijk erg lang er tussen zitten en spugen doet ze nog steeds wel,herkennen jullie dit ook misschien??????
Nou meiden ik ben benieuwd naar de reacties of jullie me meer kunnen vertellen hierover,sorry niet echt een smakelijk onderwerp,maar wil het graag weten.
Liefs Jen(mama van Kaylee 3-10-05)
 
Hoi

De kleur kan van de voeding komen mijn zoontje had nml ook groene ontlasting.
Ik gebruikte eerst ook omneo voor hem dit ivm krampjes moeizame ontlasting.
Door de omneo bleef zijn ontlasting nog 2 tot 3 dagen uit. Ik ben overgestapt op Friso comfort ook voor krampjes ed. Dit omdat het dezelfde voeding is maar wel een paar euro goedkoper. Het leuke is dat hij nu elke dag poept. Door de overschakeling op andere voeding poepte hij ineens 6 keer op één dag (dat was wat minder) Hij reageert hier heel goed op. Spuugt niet of nauwelijks geen krampjes en elke dag poepen. Hij is nu elf weken.

groetjes
 
Terug
Bovenaan