ontlasting

de ontlasting van onze zoon was bij alleen flesvoeding gelig,nu hij fruit krijgt is de intlasting groenig is dat wel een goed kleur?hij heeft verder geen diarree of iets wel is de ontlasting vaker geworden.eerst 1 keer per 2 dagen nu 2 x per dag.nu pas begonnen met goentehapje heeft de ontlasting de kleur van de worteltjes en de boontjes haha maar dat is normaal neem ik aan.ik hoorde/las alleen laatst dat groenige ontlasting niet goed zou zijn?en van alleen fruit weet ik niet of de ontlasting groen zou moeten worden.kan mij dit iemand  vertellen

groetjes
 
hallo,

ik ben vrij vroeg begonnen met het fruithapje met negen weken. har ontlasting is gewoon van kleur gebleven alleen dunner. Dat was ook de rede dat ik er mee begonnen ben. inmiddels ben ik weer gestopt omdat ze veel huilt. mar als ze overdag in de box of wipstoeltje ligt de is ze stil en valt ze wel in slaap. 's nachts is het overigens geen probleem om te slapen.
 
Hallo nancy,

Had jou dochtertje een last van krampen na d eerste keer fruithap?

Ik heb een zoontje van 12 weken en hij heeft vorige week voor het eerst een paar hapjes fruithap gehad en dat viel niet echt in goed aarde.
Hij had daarna wat last van krampen. En dus dacht ik dat ik nog maar even moest wachten.

Of moet ik het toch even doorzetten?
Geef je dat fruithapje dan koud, opkamertemperatuur of ietsje warm.
Van een koud fruithapje kunnen ze natuurlijk ook buikpijn krijgen.

Groetjes Sonja
 
Terug
Bovenaan